Lábam a kellemesen hideg vízbe lógatom. A tó felszínén visszatükröződnek az erdő fái.
Nyugalom van.
-Gyere már! -hallom az ismerős hangot nevetve.
-Várj meg. -kiabálom vissza és felveszem a cipőm.
-Hol vagy? -kérdezem, mert sehol sem találom.
-Keress meg. -nevet.
Benézek a fák mögé. Minden egyes fa mögé, de sehol sincs.
Hallom nevetését.
-Ez nem vicces. -durcáskodok.
Hirtelen meg érzem két kezét magam körül s megnyugszok.
-Nézd mit csináltam. -mondja lelkesedéssel és elvezet egy fához.
Bele van vésve egy szív, amiben kezdőbetűk díszelegnek.
-M+A..-rajzolja át őket boldogan, én pedig kezdek rosszul lenni. -Örökké.
Megfordulok és nem Daniel-lel találom szembe magam.
Megakarok szólalni, de közbevág.
-Mi a baj Melody? -ott van gyönyörű zöld szemeiben a félelem.
Szőke haja ugyanolyan göndör tincsekben lóg, mint Danielnek.
-Honnan ismerlek? -kérdezem.Megszólal az ébresztő. Kipattannak a szemeim és azonnal a fürdőbe rohanok.
Nem megy ki a fejemből a tegnapi fiú tekintete. Ugyanolyan zöld szemei vannak, mint Danielnek csak világosabb. Valamilyen oknál fogva szebbnek tartom az övét, pedig nem is ismerem. Még az arcára sem emlékszek tisztán.
20 perc készülődés után elindultam.
Útközben is csak a fiún tudtam gondolkodni. Megpróbáltam felidézni az arcát, de hiába.
-Melody? -hallom Kat hangját. Körbenézek és az iskola folyosóin sétálgatok. -Jól vagy?
-Igen. -mondom halkan. Egyáltalán nem vagyok jól. A tegnapi ismeretlen de mégis ismerős fiú gondolata kezd kikészíteni, és még Daniel-lel is összevesztem. -Teljesen.
-Olyan vagy, mint egy kisgyerek, aki rosszat álmodott. -mondja.
Tényleg! Az álmom..
-Hát van benne valami. -válaszolom.
-Jó reggelt lányok. -jön ide hozzánk James, Kat legnagyobb örömére, aki azonnal elkezdi igazgatni a ruháját meg a haját.
-Jó reggelt James. -köszön Kat.
-Jó reggelt. -mosolygok.
-Velem van első órátok, s gondoltam szólók, hogy kimegyünk az erdőbe.
-mondja James.
-Milyen ruhát vegyünk akkor fel? -Kat le sem veszi róla a szemeit.
-Valami kényelmesben tökéletes leszel. -ereszt el egy mosolyt James és közelebb állok Kat-hez, nehogy itt haljon meg mellettem a boldogsától.
-Rendben. -vigyorog Kat.
-Akkor majd találkozunk. -feleli James és lassú léptekkel elmegy.
-Kat -suttogom- nyugodj meg. Idáig hallani a szívverésed.
-De annyira..
-Dögös. Tudom. -fejezem be a mondatát és elindulunk.
Csöngetnek. Átöltözve megyünk ki a lányöltözőből. Kat kitett magáért..
Testhez simuló nadrág, hozzá illő trikóval.
-És ha hideg lesz? -kérdezem tőle.
-Nem érdekel. -válaszolja.
Bólintok, majd ledermedek, ahogy látom Danielt kijönni trikóban az öltözőből. Így sokkal jobban látszik mennyire izmos.
Fájó tekintettel néz rám, s elfordul.
-Indulhatunk? -kérdezi James.
Egyszerre bólint mindenki. James elmegy mellettünk, nem tudom nem észrevenni, hogy alaposan megnézi Kat-et.
***
-Páros óránk lesz. -jelenti ki James.
-Mindenki válasszon magának egy párt.
Körbefordulok Kat-et keresve, de ő előbb talál meg engem.
-Mel, nagyon szívesen lennék veled, de mivel van egy hiányzónk James-nek is be kell állnia valakihez... -mosolyog Kat.
-Nem baj?
-Nem. Csak azt nem tudom kivel legyek. -válaszolom.
-Hát fiú-lány pároknak kell lennie.. ezért ott van Danny.
-Nem akarok vele lenni! -vágom rá.
Kat ledermed.
-Mert?
-Majd elmondom.
James összecsapja tenyerét.
-Megvan mindenkinek a párja? -kérdezi és itt lép színre Kat.
-Nekem sajnos nincs. -mondja szomorúan, de tudom, hogy majd' kicsattan a boldogságtól.
-Ott van még Daniel, ha gondolod..
-Neki itt van Melody. -tol előre Kat. Villámokat szórok rá a tekintetemmel.
-Ezt még visszakapod. -suttogom.
Danielre nézek, aki lesütött tekintettel várakozik.
-Akkor Kat te leszel velem. -mosolyog halványan James.
-Rendben. -szól Kat és csodálom, hogy nem remegett meg a hangja.
Összeálltak a párok. Próbálok olyan távol állni Danieltől amennyire csak tudok. Nem nézünk egymásra.
-Remek. -kezdi James és büszkén állnak egymás mellett Kat-tel. Összeillenek.
-A pároknak lesz egy kör futás és mindenkinek meg kell másznia egy fát a kijelölt pontjáig. -folytatja James.
-Az óra végén itt találkozunk és mindenki megkapja az osztályzatát.
Ezzel elindult mindenki. Lassan kezdek futni majd, ahogy beér Daniel rágyorsítok. Újra behozza lemaradását, de megint visszaelőzöm.
-Azt ugye tudod, hogy sokkal gyorsabb vagyok nálad? -kérdezi mellém érve, MEGINT.
Nem válaszolok csak futok, ugyanebben a tempóban tovább.
Elértük a kijelölt fát, furcsa mód a többiekkel nem nagyon találkoztunk.
-Kezdek én. -szólal meg Daniel.
-Jó. -adom a rövid választ.
Daniel felkapaszkodik az egyik ágra és már húzza is magát felfele.
A közepénél jár, amikor vihart jelző dörgés hallatszik.
Lenéz rám, próbálok nem aggódóan nézni rá.
Megérinti a jelzést és visszamászik.
-Te jössz.
Megfogom az ágat és felhúzom magam. Rakom tovább a lábam, amikor újabb dörgést hallani. Körbenézek innen föntről és szemben lévő fán ott díszeleg egy szív.. Megjelenik előttem a M+A az álmomból és megcsúszok. Nem tudom visszanyerni az egyensúlyom, így leesek, de Daniel elkap.
Felkiáltok a karjában. A lábamra nézek és egy nagyobb vágás van rajta, ami lassan kezd vérezni.
-Jól vagy? -kérdezi Daniel. Még mindig tart.
-Nagyjából. -eltolom kezeit és lábra állok. Felszisszenek a fájdalomtól, de nem érdekel. Odamegyek a fához, amin a szív van. Nincs beleírva semmi.
-Melody, Daniel gyertek gyorsan. -hallom James hangját. -Mindjárt esni fog.
Felnézek és fekete felhőkkel van borítva az ég.
-Melody a lábad! -Katre nézek és nem bírom visszatartani a mosolyom. James pulcsija van rajta.
-Semmiség. -legyintek.
-Daniel emeld fel Melody-t és hozd vissza. -adja James a parancsot.
-Nincs rá szükség. -ellenkezek.
-De igen van! -szól vissza James és megáll. -Mire vártok még?!
Szemetforgatva fordulok Danielhez.
Megfogja a derekam, benyúl a térdem alá és már az ölében is vagyok.
-Indulás! -szól James és elindulunk.
Kezdem érezni a lábamban szétáradó fájdalmat..
-Tarts ki.. -mondja valaki. Talán Kat vagy James..lehet, hogy Daniel, de nem tudom meg, mert elsötétül minden...Sziasztok:)
Megérkezett a 8. Fejezet és több, mint 500 megtekintése van a történetnek!*-* Nagyon köszönöm❤❤
Ha tetszett a rész, csillaggal vagy kommenttel tudast velem;)
YOU ARE READING
Storm - Vihar
FantasyMelody Wood-ot nem hagyja nyugodni egy csak álmában látott titokzatos gyönyörű zöld szempár. Elhatározza, hogy megkeresi bármibe kerül is, ám mi van akkor ha tényleg áldozatokat kell érte hoznia? Ha végre megtalálja a szempár gazdáját, de nem olyan...