Part 4

246 27 1
                                    


Part 4:

Pike P.O.V.

Πφφ πρωινο ξυπνημα παλι. Γαμωτο ποσο ποιο αργα μπορουν να περνανε οι μερες? Γαμωτο! Σηκωθηκα και αλλαξα μετα επειδη ειχα χρονο ανοιξα το fb. Για κακη μου τυχη ειχα μηνυμα απο την Karmen. Παλι. Ενταξει ξερω γω, τα εχουμε αλλα μου τα πριζει ολη μερα! Δεν υπαρχει φορα που να μπω και να μην εχω μηνυμα της! Λεει επεισης μαλακιες οτι με αγαπαει κτλ. πραγμα που εγω δεν πιστευω επειδη ολες οι γυναικες αυτο λενε χωρις να το εννοουν. Παω 3η Γυμνασιου και εχω κανει απυρες σχεσεις. Ολες οι κοπελες μου ηταν καριολες! Μου πουλαγαν μαλακιες για αγαπη και ερωτα και μετα τις εβλεπες με αλλον γκομενο. Για αυτο εγω τωρα ποια δεν δινω και τοση σημασια στις σχεσεις. Το ποδοσφαιρο εχει γινει η ζωη μου. Ζω για αυτο! Μολις περασε η ωρα χαιρετησα την μανα μου και τα αδελφια μου και πηγα στην σταση για να περιμενω το λεωφορειο. Στην διαδρομη καθομουν και σκεφτομουν πως θα ζουσα χωρις το ποδοσφαιρο. Το ποδοσφαιρο με εχει βοηθησει σε πολλες δυσκολες στιγμες της ζωης μου. Και δεν εννοω χωρισμους με κοπελες, εννοω ξενηχτια του πατερα μου αλλα και δικαστηρια. Θελω να φυγουμε επειτελους απο την Ελλαδα και να γυρισουμε στην Ισπανια. Εκει θα μπορω να κανω και το ονειρο μου πραγματικοτητα. Μολις μπηκα στο σχολειο, η Karmen ετρεξε κατα πανω μου.

''Σου εστειλα μηνυμα και σημερα το πρωι που μπηκες γιατι δεν το απαντησες?''

''Γιατι ετσι γουσταρα''

''Γιατι μου μιλας ετσι?'' Με ρωτησε με απορρια

''Γιατι μου τα εχεις πριξει!''

''Καλα, αν αυτο θες... Να μην σου ξαναμιλησω...''

''Ναι σε παρακαλω κανε μου αυτη τη χαρη!'' Την παρακαλεσα εγω

''Σα δεν ντρεπεσαι γουρουνι! Χωριζουμε!'' Μου φωναξε εξαγριωμενη

''Νομιζα οτι ηδη εχουμε χωρισει'' Ειπα και εφυγα αφηνοντας τη με το στομα ανοιχτο. Ετσι οπως προχωρουσα επεσα πανω σε μια κοπελα και αυτη επεσε κατω. Εκανε εναν μορφασμο πονου και ετσι εσκυψα και την κοιταξα στα ματια.

''Εισαι καλα?'' Την ρωτησα

''Ναι μια χαρα ειμαι'' Ειπε και σηκωθηκε και χαμογελασε. Σηκωθηκα και εγω και της ειπα συγνωμη, εκεινη με το χαμογελο στα χειλη μου ειπε

''Σιγα καλε, ηταν ατυχημα''

''Οκευ, σιγουρα δεν πονας?'' Χωρις καν να το σκεφτει μου ειπε ενα ''Ναι καλε'' και εφυγε. Εγω την κοιταζα που εφευγε ολο χαρα και σκεφτηκα οτι ειναι τελειος ηλιθια. Αλλα και τελειος κουκλαρα. Αν και καστανομαλλα ηλιθια. Πφφ... Τουλαχιστον θα την σωσει το προσωπο της και το σωμα της στην κοινωνια. Λογικα πηγαινε καπου 2α με 3η Γυμνασιου, αλλα πως και δεν την εχω ξαναπετυχει εδω και τρια χρονια?

Karmen P.O.V.

Ο μαλακας με χωρισε! Ποια? Εμενα! Και ποια ειναι αυτη η τσουλαρα που επεσε πανω του? Θα την γαμησω αναποδα! Ειναι δικος μου! Τον βλεπω να σκυβει προς το μερος της και υστερα αυτη να σηκωνετε χαμογελαστη. Τοτε καταλαβαινω και ποια ειναι. Η Αγαπη-Πουτανα ειναι. Το ηξερα οτι την πεφτει στους παντες η σκατοτσουλα. Μιλανε για λιγο ακομα και μετα η πουτανα φευγει. Αυτος ο μαλακας εχει μεινει να την κοιταει. Παω στην κολλητη μου την Λουκια και αρχιζουμε να μιλαμε... Αχ ρε Τασο μακαρι να ησουν εδω!

Βανεσα P.O.V.

H Αγαπη ερχεται προς το μερος μου και με αγκαλιαζει.

''Γνωρισες τον Pike?'' Την ρωταω χωρις να μου εχει ξεφυγει, οπως και σε ολο το υπολοιπο σχολειο, το γεγονος οτι επεσαν ο ενας πανω στον αλλο.

''Pike?'' Με ρωταει, λογικα δεν θα της ειπε το ονομα του

''Ναι, τον Pike, τον famous του σχολειου?''

''Ποιον Pike καλε?''

''Αυτον που επεσε πανω σου μωρη!''

''Αα, καλο παιδι μου φανηκε, ομορφουλης''

''Μονο ομορφουλης? Αυτος ειναι θεογκομενος!''

''Χεχε καλα οτι πεις''

SecretsWhere stories live. Discover now