Part 11

120 16 0
                                    


Part 11:

Pike P.O.V.

Μολις τελειωσα το σχολειο πηγα σπιτι, σημερα ειχε ερθει ο πατερας μου σπιτι. Τον χαιρετησα τυπηκα και εκατσα να φαω. Μολις τελειωσα το φαι πηγα στο δωματιο μου και μπηκα fb. Κανενα μηνυμα της Αγαπης. Γιατι ομως? Καλα δεν πειραζει. Βγηκα πηρα την μπαλα μου και πηγα στο γηπεδο. Εκει ηταν και αλλα παιδια και χωριστηκαμε και αρχισαμε να παιζουμε. Νικησαμε 11-7 εβαλα καπου στα 5. Και ολα για αυτη. Για το κορμι της. Για το χαμογελο της... Μαλλον ερωτευτηκα...

Βιβιαν P.O.V.

Ευτυχως που η Αγαπη τα βρηκε με τον Neymar γιατι ο Neymar δεν θα το ειχε γλυτωσει το ξυλο. Τον αγαπαω, τον εκτιμαω αλλα ειχε αδικο. Δηλαδη γιατι να θυμωσει επειδη η Αγαπη χαμογελαει ολη μερα? Ενταξει δεν λεω, ειναι σπαστικο, αλλα οχι και να θυμωσει. Ειναι λιγο υπερβολικος μερικες φορες. Τι λιγο δηλαδη, πολυ! Πηγα για υπνο και το επομενο πρωι πηγα ετοιμαστηκα και πηγα στην σταση. Μολις ηρθε το λεωφορειο μπηκα μεσα και ειδα τον Neymar με την Αγαπη και πηγα και εκατσα πισω τους μαζι με την Αλεξια.

''Πιστευω θα παιχτει κατι οπου να 'ναι με τον Νικο!'' Μου ειπε ενθουσιασμενη

''Σου εχει δωσει σημαδια?'' Την ρωτησα και μου εγνεψε καταφατικα. ''Οπως?'' Την ξαναρωτησα

''Ε... Να, με κοιταζει συνεχεια και οταν γυριζω και εγω κοιταει αλλου κατευθειαν. Επεισης ο φιλος του ο Μαρκος μου ειπε οτι μιλαει συνεχεια για εμενα...''

''Δε ξερω ρε Αλεξια, γιατι δεν του μιλας για να καταλαβεις?''

''Εχεις δικιο! Αυτο θα κανω!'' Ειπε χαρουμενη

Βανεσα P.O.V.

Μιλαγα με τον Αριστοτελη στο λεωφορειο και μου ελεγε τι γινεται με την Λουκια. Εχω χασει επεισοδια με αυτα που γινονται τελευταια. Ειναι πολυ χαρουμενος αλλα φοβαμαι οτι η Λουκια θα τον πληγωσει. Ειναι ο λιγον πουτανα. Αλλα ειναι καλη φιλη. Ομως η καλυτερη φιλη ειναι η Αγαπη με διαφορα. Η Αγαπη σε κανει παντα χαρουμενη οτι και να εχεις!

Αγαπη P.O.V.

Μολις φτασαμε στο σχολειο το λεωφορειο του Pike και της Βανεσα ειχε ηδη ερθει. Ο Pike περιμενε στο πορτονι και οπως πηγα να μπω με τον Neymar παντα μπηκε αναμεσα μας και μας καλημερισε. Ο Neymar ετσι και αλλιως κανει παρεα με τον Pike οποτε κανεις δεν υποψιαστηκε οτι ηρθε για εμενα. Το βλεμα του ομως τα εδειχνε ολα. Χαμογελουσα ολη την ωρα. Ευτυχως δηλαδη που χαμογελαω ολη την ωρα ετσι κι αλλιως οποτε κανεις δεν υποψιαζεται τιποτα. Μετα απο λιγο ηρθε στην παρεα μας και η Βανεσα. Την αγκαλιασα και γελασα με την φατσα ζηλιας του Neymar. Ειναι γλυκουλης οταν ζηλευει.

Karmen P.O.V.

Γιατι ειναι ολοι μαζι εκει? Γαμωτο! Γιατι να μην ειμαι και εγω εκει? Γιατι να ειναι τοσο εγωιστης? Γιατι να ειναι αυτες οι πουτανες μαζι του? Γαμωτη μου Neymar! Γιατι να μου το κανεις αυτο? Θα δεις. Επειδη εσυ με γραφεις θα δεις τι θα σου κανω!!

Pike P.O.V.

Ηρθε η Βανεσα και αγκαλιαστηκαν με την Αγαπη, μετα ειδα την Αγαπη να γελαει με μια φατσα που εκανε ο Neymar... Δεν το κανω συχνα... Αλλα νομιζω πως ζηλεψα. Και εγω ηθελα αγκαλια. Ειχα και εγω την ιδια φατσα με τον Neymar και αυτη ειδε αυτον και οχι εμενα... Τι μου συμβαινει γαμωτο? Την θελω!!

''Αγαπη ελα λιγο μαζι μου'' Ειπα

''Μα που?'' Ρωτησε εκεινη

''Στις τουαλετες''

''Πρωινες ορεξουλες?'' Με πειραξε η Βανεσα

''Μα, θα μας καταλαβουν'' Μου ειπε η Αγαπη προσπερνωντας το σχολιο της Βανεσα

''Ναι, εχει δικιο'' Ειπε ο Neymar και εγω θυμωσα. 

SecretsWhere stories live. Discover now