Part 9

141 17 0
                                    

Part 9:

Το επομενο πρωι σηκωθηκα λιγα λεπτα πριν να χτυπησει το ξυπνητηρι και επειδη ειχα καλη διαθεση ετοιμαστηκα και πηγα στην σταση και περιμενα. Μολις ηρθε το λεωφορειο μπηκα μεσα και εκατσα διπλα απο την Αγαπη χαμογελαστος. Ειχα πολυ καλη προαισθηση για σημερα. Πολλα καλα θα γινουν! Μολις με ειδε μου εδωσε ενα πολυ ομορφο χαμογελο και με καλημερισε το ιδιο εκανα και εγω και στην επομενη σταση που μπηκε η Βιβιαν μας χαιρετησε. Και τους 2! Κατευθειαν γυρισα και κοιταξα την Αγαπη και μου χαμογελασε σαν να μου νευει οτι οντως αυτη φταιει για αυτο που εγινε μολις τωρα.

''Τι εκανες?'' Δεν κρατηθηκα να μην ρωτησω

''Αυτο που ειδες. Α! Και πηγαινε μιλα και με την Βανεσα, της εξιγησα εγω.''

''Σε λατρευω'' Ειπα και την αγκαλιασα. Απο πισω ακουστηκε ενα ''Οοοο'' Απο ολους και γελασαμε και οι δυο. Μολις φτασαμε πηγαμε παλι διπλα διπλα ως την πορτα του σχολειου και οπως μπαιναμε σκουντηξε καταλαθος την Αγαπη ενα παιδι και πηγε να πεσει κατω αλλα την κρατησα, ηταν καπως weird η φαση. Μετα κοιταξαμε αυτον που την σκουντηξε και ηταν ο Pike. Παλι. Μολις τον ειδε και μολις την ειδε δυο τεραστεια χαμογελα εμφανιστηκαν στα προσωπα και των δυο. Καπως ετσι τους αφησα να μιλησουν και πηγα ποιο περα στην Βανεσα.

''Η Αγαπη μου εξιγησε...''

''Ναι...''

''Λοιπον ακου, αν θες να ειμαστε μαζι χωρις να το ξερουν δεν εχω θεμα, και αν δεν θες να τα εχουμε καν, ε τοτε θα πρεπει να το δεχτω.'' Ειπε και της απαντησα

''Το δευτερο δεν το θελω με την καμια, το πρωτο το θελω πολυ'' Της ειπα και χαμογελασε.

''Ωραια τωρα φυγε και θα τα πουμε την 3η ωρα στις τουαλετες''

''Ωραια'' Ειπα και εφυγα. Γυρισα και κοιταξα την Αγαπη και την ειδα να χαμογελαει τοσο πολυ οσο ποτε. Ο Pike την εκανε χαρουμενη, αλλα αυτο θα μπορουσε να παει πολυ σκατα...

Αγαπη P.O.V.

Γελαγαμε για ωρα, μεχρι που πηρε μια βαθια ανασα και μου ειπε:

''Θες να τα φτιαξουμε?'' Το σκεφτηκα για λιγο και τον κοιταξα στα ματια. Αυτα τα ματια εκρυβαν πολυ ελπιδα μεσα τους...

''Κοιτα...'' Αρχισα ομως με διεκοψε

''Καταλαβα οχι''

''Δεν ειπα κατι τετοιο... Απλα... Θα εισαι το πρωτο μου αγορι...'' Ειπα καπως αμηχανα και τα ματια του γυαλισαν

''Καλυτερα τοτε!'' Χαρηκε και με εκανε να χαμογελασω και εγω.

''Εχεις καμια ωρα κενο?''

''Ναι, την 3η.''

''Α, οκ, να κανω κοπανα και να τα πουμε στις τουαλετες?''

''Εμ... Δεν ξερω, δεν θα σε βρισουν?''

''Οχι ρε, εξαλλου κανω που κανω τοσες κοπανες ας κανω και μια για καποιο σημαντικο λογο'' Ειπε και ενιωσα ενα χαμογελο να σχηματιζεται στο προσωπο μου. Οπως παντα. Απλα, αυτα ειναι αληθινα χαμογελα. Με κανει να χαμογελαω αληθινα!

Pike P.O.V.

Την τριτη ωρα εκατσα εξω και περιμενα να μπουν ολοι μεσα. Αλλα ειχε μεινει ο Neymar εξω.

''Δεν θα μπεις?'' Τον ρωτησα

''Οχι, εσυ?''

''Ουτε εγω...'' Ειπα και καπως ετσι ειμασταν αμηχανοι και οι δυο

''Εχεις κανονισει?'' Με ρωτησε

''Ναι...''

''Και εγω μια απο τα ιδια.''

''Αχαμ...''

''Ελα παμε θα μας περιμενουν. Αν και δεν νομιζω να τις πειραξει αφου ετσι κι αλλιως θα μιλανε''

''Που το ξερεις?''

''Λες να μην ηξερα οτι θα παιζοταν κατι με εσενα και την κολλητη μου? Απλα προσεχε τη!'' Τον προειδοποιησα. Πηγαμε πισω και οι δυο μαζι και τις ειδαμε να μιλανε και να γελανε. ''Στο 'πα'' Του ειπα και πηγαμε κοντα τους

''Καλως τους!'' Ειπαν με ενα χαμογελο και οι δυο. Αυτο θα ειναι πολυ περιεργο. Αν και χαιρομαι για την συμπτωση. 

SecretsWhere stories live. Discover now