Part 5

204 27 1
                                    


Part 5:

''Καλαμια! Ειδες πως σε κοιταγε μολις εφυγες?''

''Ναι, εχω ματια στην πλατη'' Μου ειπε και γελασαμε

''Του αρεσεις''

''Καλα καλα. Με τον Ney τι εγινε?''

''Ney? Αωω τι γλυκο που ειναι θα τον φωναζω και εγω ετσι!''

''Οκ. Τι εγινε?''

''Εμ... Σημερα θα κανουμε κοπανα την 5η ωρα για να βρεθουμε''

''Μμμ πιτσουνακια μου και τι θα κανετε?'' Με ρωτησε χαμογελοντας

''Πολλα και διαφορα'' Της απαντησα χαμογελαστη. Το χαμογελο της πλατυνε.

Neymar P.O.V.

Αχ, η Αγαπη εχει κατακτησεις! Και τι κατακτησεις! Εναν απο τους ποιο famous του σχολειου! Αχ ρε Αγαπη... Εγω σημερα θα βρεθω με την Βανεσα την 5η ωρα... Μαλακα εχω ανχος! Πρεπει ολα να πανε καλα και να μην πεταξω καμια μαλακια! Μολις τελειωσε η 4η ωρα και χτυπησε για εξω ειχα πολυ ανχος. Μολις χτυπουσε για μεσα θα συναντιομουν με την Βανεσα, πφφ... Χτυπησε! ΟMG ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ!? Καθισα εξω και περιμενα να μπουν ολοι μεσα. Μετα πηγα στις τουαλετες και ειδα οτι με περιμενε εκει.

''Χευ'' Μου ειπε καπως αμηχανα

''Χευ'' Ειπα εξισου αμηχανα

''Λοιπον...'' Ειπε και κοιταξε το πατωμα. Πηρα μια πολυ βαθια ανασα και τις ειπα

''Θες να τα φτιαξουμε?'' Εκεινη με κοιταξε. Την κοιταξα. Οι ματιες μας ειχαν κλειδωθει για ωρα καθως περιμενα την απαντηση της.

''Εννοειτε!'' Σχεδον τσιριξε και ηρθε και με φιλησε. Φιλιομασταν για ωρα μεχρι που χτυπησε και παλι το κουδουνι και μας εκοψε.

''Λοιπον, θα το πουμε?''

''Λεω πως ναι''

''Οκ.'' Βγηκαμε απο τις τουαλετες χερι χερι και ολοι μας κοιταζαν. Ειμασταν και οι δυο λιγο αμηχανοι. Εγω ημουν πολυ περισσοτερο. Γενικα δεν μου αρεσε η ιδεα να το ξερουν ολοι γιατι θα αρχισουν να κοροιδευουν κτλ. αλλα αφου το ηθελε εκεινη, εμενα δεν μου πεφτει λογος.

Βιβιαν P.O.V.

''O Neymar τα εφτιαξε με την Βανεσα!'' ''Ο Neymar και η Βανεσα τα εχουν!'' ''Ο Neymar και η Βανεσα ειναι μαζι!'' Ολοι μιλουσαν για αυτο. Βαρεθηκα να το ακουω. Ο Neymar με εχει μονο για οταν θελει βοηθεια! Εχω βαρεθει! Παντα αυτο γινεται! Τωρα θα με εχει γραμμενη! Ενω εδω και δυο μερες που το λεω τι να κανει μου μιλαει συνεχεια! Ναι μεν, ειμαι η κολλητη του, αλλα δεν ξερει τιποτα για εμενα! Ειναι απαισιος κολλητος. Και αναρωτιεμαι πως η Αγαπη τον αντεχει ακομα. Να δεις που οπου ναναι ο μαλακας θα κανει πατατα και θα χωρισει με την Βανεσα. Αχ ρε γαμωτο εχω βαρεθει να βοηθαω τους παντες και να μην βοηθαει κανεις εμενα. Ο Neymar εχει αλλαξει εδω και δυο χρονια. Παλια νιαζοταν για ολους και ηταν πολυ καλο παιδι αλλα τωρα εχει γινει τελειος μαλακας. Οπου να 'ναι θα το καταλαβει και η Αγαπη και η Βανεσα αλλα ελπιζω μεχρι τοτε να μην ειναι πολυ αργα. Ελπιζω να μην αφησει την Αγαπη για να ειναι με την Βανεσα και υστερα να πληγωσει την Βανεσα γιατι τοτε δεν θα εχει κανεναν. Εγω τον αγαπαω και τον νιαζομαι αλλα δεν τον αντεχω. Αχ... Γιατι πρεπει να ειμαι δυνατη για ολους? Γιατι να μην μπορω απλα να κατσω σε μια μερια και να κλαψω με την ησυχια μου? Γιατι να μην μπορω να ειμαι τοσο ηλιθια οσο η Αγαπη και να γελαω συνεχως? Γιατι οχι? Γιατι γαμωτο γιατι!? Γιατι η Αγαπη να μην εχει προβληματα? Γιατι!?

''Τι εχεις?'' Διεκοψε τις σκεψεις μου η Αγαπη, με αυτο το πανεμορφο χαμογελο της που ποτε δεν φευγει απο τα χειλη της.

''Ρε Αγαπη δεν ειμαι και στα καλυτερα μου''

''Μπορω να βοηθησω?'' Μου ειπε με ενα γλυκο χαμογελακι

''Οχι'' Της απαντησα ομως χωρις να σβησω το χαμογελο απο τα χειλη της

''Πες μου να προσπαθησω τουλαχιστον'' Μου ειπε και το χαμογελο της πλατυνε στην προσπαθεια της να με κανει να την εμπιστευτω

SecretsWhere stories live. Discover now