Part 26

86 9 0
                                    

Part 26:

Ειμασταν αγκαλιασμενοι για ωρα. Μεχρι που χτυπησε το κουδουνι για διαλειμμα. Τοτε του ειπα αποφασιστικα:

''Θα μιλησω στον Ney'' Εκεινος με κοιταξε ετοιμος να μου αρνηθει. ''Δεν σε ρωτησα, στο δηλωσα.'' Ειπα διχως να τον αφησω να μου φερει αντιρηση. ''Σ' αγαπαω και το ξερεις'' Ειπα καταλαβαινοντας απο το βλεμα του οτι στεναχωρηθηκε. Τον εχω μαθει απ' εξω και ανακατωτα τοσο καιρο. Τωρα που το σκεφτομαι, τα εχουμε... Καπου στους δυο μηνες! OMG! Αυτου η μεγαλυτερη του σχεση ηταν 2 μηνες το πολυ! Δηλαδη οπου να 'ναι γινομαι το high score του! Μετα απο λιγη ωρα πηγαμε μπροστα και εγω πηγα στον Ney. Εμεινε μολις με ειδε να τον πλησιαζω. Ειχε αγχωθει. Γιατι ομως? Ηταν και η Karmen μαζι του. Δεν θα την σκοτωσω, δεν θα την σκοτωσω, δεν θα την σκοτωσω... Μπηκα αναμεσα τους σπρωχνοντας ελαφρα την Karmen. Με ενα τεραστειο κλασικο χαμογελο. Στα μερη μου, αυτο το λενε huge χαλαστρα. Και τωρα εχει σειρα το huge βρισιμο.

''Πας καλα μωρη?'' Μου φωναζει η Karmen

''Αχ νομιζω πως εχω το δικαιομα να ειμαι διπλα απο τον κολλητο μου, σωστα Ney?'' Ρωτησα υπεροπτικα.

''Νομιζω πως το εχεις'' Ειπε ο Ney και εγω χαμογελασα υπεροπτικα στην Karmen. ''Αλλα δεν ειμαι κολλητος σου'' Συνεχισε ο Neymar και τοτε εχασα την γη κατω απο τα ποδια μου.

''Τον ακουσες. Φυγε!'' Φωναξε η Karmen.

''Μα τι λες?'' Ρωτησα σιγανα με σπασμενη φωνη τον Neymar καθως η Karmen με εσπρωχνε να φυγω, ομως δεν πηρα απαντηση. Ειδα μονο ενα βλεμα δεν ξερω και 'γω τι. Εγω νομιζα οτι ο μονος λογος που δεν ηθελε να μου μιλαει ειναι ο Pike. Δεν τρωω εγω πορτα απο τον κολλητο μου! ''Μωρη γαμημενη τσουλα ασε με!'' Φωναξα στην Karmen που με εσπρωχνε. Ενιωσα σαν τον, ας πουμε πατερα μου, για μια στιγμη. Αδρεναλινη! Πολυ αδρεναλινη. Ο Ney με κοιταξε εκπληκτος οπως και ολο το σχολειο. Ηξερε οτι δεν εβριζα ποτε. Δεν με ειχε ξαναακουσει να βριζω, μονο κατι μικροβρισιες, οπως: βλακας, ηλιθιος και γαμωτο. Μεχρι και η Karmen με κοιταγε εκπληκτη γιατι απο παλια εγω ειμαι το καλο παιδι. Τι καταλαβα ομως? Και οι δυο τους ειχαν μεινει αφωνοι. Ετσι βρηκα την ευκαιρια να ξεφυγω απο την λαβη της Karmen και να σπρωξω νευριασμενη τον Neymar πισω. ''Εσυ αθλιε μαλακα αμα ξαναπεις κατι τετοιο θα σε γαμησω αναποδα!'' Συνεχισα φωναζοντας στον Neymar σπρωχνοντας τον με δυναμη. Ειχα τοσα νευρα μαλακα! Εκεινος ειχε μεινει στην θεση του και με κοιτουσε με γουρλωμενα ματια.

''Σα πολυ αερα δεν πηρες μικρο?'' Ακουσα μια γνωστη φωνη και ενα αγγιγμα στον ωμο. Ηταν ο Αχιλλεας. Γυρισα και τον κοιταξα τοσο νευριασμενη, τοσο νευριασμενη. Εχω να νευριασω ετσι απο... OMG!

''Μαλον εχεις δικιο'' Ειπα και χαμογελασα. Απφφ. Πως μπορει αυτος ο μαλακας (Neymar) να με κανει ετσι με μονο 5 λεξεις? Πηρα μια βαθυα ανασα και ετοιμαστηκα για τις συνεπειες. Στο γραφειο του διευθυντη 1 μερα αποβολη. Ωραια. Καλυτερα δεν γινεται. Βγαινω εξω και μπαινω κατευθειαν στην αγκαλια του Pike που με περιμενε εξω απο το γραφειο. Ολοι με κοιταζαν καπως. Σαν να μην ειπε ποια η Αγαπη το καλο και ηλιθιο πρωτακι που χαμογελαει και βοηθαει τους παντες. Οτι πιστευαν για εμενα πρεπει να εχει αλλαξει τελευταια. Δηλαδη εχει αλλαξει 100%. Παλια πιστευαν οτι ειμαι ενα κανονικο πρωτακι. Υστερα ολοι με θεωρουσαν χαμενο αλλα και με αγαπουσαν επειδη τους εκανα να γελανε και τους βοηθαγα. Μετα, εγινα η τσουλα που τα εχει με τον famous του σχολειου για τις κοπελες και παραλληλα για τα αγορια εγινα αυτη που θελουν να γαμησουν. Και τωρα εγινα η σκυλα που προσπαθησε να μπει αναμεσα απο ενα ζευγαρι και εφαγε αποβολη. Τελεια.

SecretsWhere stories live. Discover now