Part 1

1K 40 2
                                    


Secrets

Part 1:

P.O.V. Πρωταγωνιστριας

Λοιπον, το ονομα μου ειναι... Βασικα οχι, θα το μαθετε το ονομα μου στην πορεια, και την ηλικια μου το ιδιο, βασικα ολα θα τα μαθετε για μενα στην πορεια, ολα εκτος απο το μεγαλο μου μυστηκο, ετσι ελπιζω τουλαχιστον.

P.O.V. Πρωταγωνιστη

Με λενε Neymar ειμαι Βραζιλιανος και εχω ερθει εδω και καιρο στην Ελλαδα λογο της δουλειας των γονειων μου, ειμαι 16 και παω 1η Λυκειου, περναω τις ταξεις με το ζορι και ευτυχως δεν εχω μεινει ακομα. Πριν κατι μερες χωρισα με μια κοπελα και να πω την αληθεια δεν με νιαζει και πολυ γιατι την ειχα μονο και μονο για μοστρα, εχω 2 κολλητες την Βιβιαν και την Αγαπη, ναι ξερω περιεργο ονομα, τρωει πολυ κραξημο. Την Βιβιαν την αγαπαω παρα πολυ και με την Αγαπη αρχισαμε φετος να κανουμε περισσοτερο παρεα που ηρθε στο Γυμνασιο. Ασχολουμε με το ποδοσφαιρο και παιζω στην ομαδα του χωριου μου στην 3η κατηγορια, θελω πολυ ακομα για να γινω διασημος αλλα εχω ονειρα και ελπιδες! Ειμαι Barcelona και με τις Ελληνικες ομαδες δεν ασχολουμε.

Δευτερα πρωι, γαμωτο αλλες 5 μερες σχολειο αρα και πρωινο ξυπνημα. Ακουω το λεωφορειο να περναει το σπιτι μου, αυτο σημαινει οτι εχω καπου στα 20 λεπτα για να παω ως την σταση και να ετοιμαστω. Θελω και ξυρισμα, ποοο βαρεμαραα! Ξυριζομαι, ντυνομαι και παω στην σταση, μετα απο λιγο ερχεται το λεωφορειο και μπαινω μεσα, οπως μπαινω, βλεπω την Αγαπη να κοιταει εξω απο το παραθυρο και να εχει την τσαντα της στην θεση μου. Παιρνω την τσαντα της και την πεταω πανω της.

''Εεεει'' Διαμαρτηρεται γελοντας, εγω καθομαι διπλα της και την κοιταζω. Κλασικη Αγαπη. Στην πενα παντα. Φοραει maskara, make up και eye-liner. Εκτος απο αυτο το χαμογελο που εχει παντα στα χειλη της ειναι πολυ ζωντανο και σου φτιαχνει την διαθεση οσο σκατα και αν εισαι. Ειναι η Χαρα του Θεου. Μερικες φορες την πειραζω οτι ειναι χαζοχαρουμενο γιατι τιποτα δεν την πτοει εκτος απο τα σπυρακια που βγαζει στο προσωπο της. Εκει τρελενεται! Στην επομενη σταση μπαινει η Βιβιαν και καθετε απο πισω μας μαζι με τον ''εχθρουλη'' μου. Ο ''εχθρουλης'' μου ειναι η κολλητη της Βιβιαν, η Αλεξια. Η Βιβιαν ειναι καπως χοντρουλα αλλα δινει τις καλυτερες συμβουλες! Καμια τους δεν θα μπορουσα να δω ποτε ερωτικα γιατι πολυ απλα τις λατρευω και δεν θελω να τις χασω! Μιλαγαμε με την Αγαπη ενω η Βιβιαν με πειραζε που και που. Η Αγαπη μου ελεγε για την κολλητη της και φενοταν απο χιλιομετρα ποσο την αγαπουσε και ποσο την θαυμαζε. Με ειχε κανει να θελω να την γνωρισω μεχρι και εγω! Φτασαμε στο σχολειο, βγηκα απο το λεωφορειο και περιμενα να κατεβει και η Αγαπη για να παμε μαζι ως το σχολειο γιατι το λεωφορειο σταματαει λιγο ποιο περα. Μολις κατεβηκε αρχισαμε να περπαταμε διπλα διπλα μεχρι που φτασαμε στο πορτονι του σχολειου και εκει χωριστηκαν οι δρομοι μας. Εγω πηγα στην παρεα μου και εκεινη στην δικη της. Την κοιταζα που εφευγε και συνηδητοποιησα ποσο αγαπητη ειναι απο ολους και απο ολα. Τα κοριτσια της παρεας της ετρεχαν να την αγκαλιασουν και σπρωχνοντουσαν ποια θα πρωτοπρολαβει. Ηταν πολυ ομορφο θεαμα μπορω να πω. Την κοιταζα μεχρι που ειδα μια πανεμορφη κοπελα να την πλησιαζει. Η Αγαπη τοτε χαμογελασε απο ποιο πολυ και αγκαλιαστηκαν τρισευτυχισμενες λεγοντας η μια στην αλλη ''Αγαπηη'' Ηταν αστειο γιατι την μια την ελεγαν οντως Αγαπη. 

Heeey...

Αυτη ειναι η καινουρια μου ιστορια και απλα την εχω λατρεψει!! Στα πρωτα κεφαλαια δεν ειναι και πολυ γαματη αλλα πλιζ αντεξτε τα γιατι τα επομενα πιστευω θα σκισουν!! 

Και κατι ακομα: Give me your vote και σχολιαστε αν μπορειτε σε καθε κεφαλαιο ποια νομιζετε οτι ειναι η πρωταγωνιστρια μας <3 <3 

Εδω ειναι η Βιβιαν

Εδω ειναι η Βιβιαν

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Η Αγαπη

Και η πανεμορφη κοπελα χωρις ονομα ;)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Και η πανεμορφη κοπελα χωρις ονομα ;)

Και η πανεμορφη κοπελα χωρις ονομα ;)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Thanks guys, αυτα απο εμενα για τωρα. SEE YA SOON!!

#AndImOutBaby 

SecretsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum