Part 27:
Neymar P.O.V.
Τι στο καλο ηταν αυτο? Η Αγαπη εβρισε? Η Αγαπη πηρε αποβολη? Η Αγαπη? Η δικη μου Αγαπη? Πφ... Δεν μπορω να το πιστεψω... Η υπολοιπη μερα περασε χαλαρα. Το δευτερο τετραμηνο οπου να 'ναι τελειωνει. Οι βαθμοι μου ειναι για τον πουτσο. Εχω μεινει σε 5 μαθηματα. Με βλεπω να μενω στην ιδια ταξη, εχω μεσο ορο 12. Να 'ναι καλα τα καλλιτεχνικα, η γυμναστικη και η Φιλιππα που επειδη ξερει οτι ειμαι ξενος μου βαζει παραπανω στα αρχαια. Θελω να τελειωνω επιτελους με το σχολειο. Θελω να φυγω απο την Ελλαδα επιτελους! Θελω να γινω ποδοσφαιριστης! Ομως πρεπει και να βγαλω την ταξη...
Το μεσημερι πηγα σπιτι και μετα περασα και απο το σπιτι της Βιβιαν που με ειχε γραμμενο τελευταια. Ρωτησα τους γονεις της αλλα δεν ηταν εκει. Λες να εγινε κατι? Την εψαχνα παντου αλλα τιποτα... Ετσι, εστειλα στην Αγαη μηνυμα. Ξερω οτι ειναι λαθος, αλλα ανυσηχω για το μπορει να της ειπαν οι δικοι της. Εξαλλου δεν την εχουν συνηθισει σε τετοια. Δεν με νιαζει αν θα μου κανει κατι ο Pike. Αλλα, αν κανει και σε αυτη... Αν την χωρισει? Οχι, οχι, δεν θα της κανω κατι τετοιο. Ιδικα μετα απο αυτο που εγινε σημερα... Πρεπει να ξεκοψω τελειος απο την Αγαπη. Νιωθω alone παλι. Ειχα δυο κολλητες και μια κοπελα που αγαπουσα και με αγαπουσε και τωρα δεν εχω καμια τους. Εχω μονο μια φτηνη απομημηση της Βανεσα... Αλλα οχι! Εχω ξεπερασει την Βανεσα! Η Karmen ειναι καλυτερη! Ελπιζω... Βασικα ναι ειναι! Η Βανεσα με παρατησε για τον Βασιλη οποτε και εγω χεστηκα!
Βανεσα P.O.V.
Δεν εχω ορεξη για τιποτα. Η αληθεια ειναι οτι μου λειπει ο Ney... Aλλα δεν μπορω να τρεχω απο πισω του, εξαλλου ειναι και ο Βασιλης. Δεν μπορω να τον αφησω. Και να το κανω δηλαδη, ο Ney, τα εχει με την Karmen οποτε... Πηγα και εκανα μπανιο και το βραδυ επεσα για υπνο. Ακομα μια μεγαλη μερα με περιεμενει αυριο... Με το ζευγαρακι...
Την επομενη μερα στο σχολειο ημουν με την Λουκια. Την εβλεπα πολυ στεναχωριμενη αλλα και θυμωμενη.
''Τι εχεις?'' Την ρωτησα γιατι δεν μπορουσα να την βλεπω αλλο ετσι
''Μπα, τιποτα ασε'' Μου ειπε
''Ελα ρε τωρα, ειμαστε φιλες, αν δεν το πεις σε εμενα σε ποιον θα το πεις?'' Της ειπα γλυκα
''Ειμαστε φιλες?'' Με ρωτησε επαναλαμβανοντας τα λογια μου
''Ναι!'' Ειπα και χαμογελασα
''Συγνωμη...'' Ειπε και η φωνη της εσπασε. Και αμεσως την πηρα αγκαλια και αρχισε να κλαιει με λυγμους
''Σσς, μην μου ζητας συγνωμη'' Της ψιθιρισα.
''Οχι πρεπει γιατι εσυ εισαι τοσο καλη μαζι μου και εγω δεν ξερεις τι σου εκανα...'' Ειπε μετανιωμενα
''Οτι και να εκανες το συνχωρω, ηρεμησε μονο.''
''Βοηθησα την Karmen να σε χωρισει απο τον Neymar'' Ειπε και με κοιταξε μετανιωμενα στα ματια. Εμεινα. ''Οτι και να πεις θα εχεις δικιο'' Ειπε και εσκυψε το κεφαλι της.
''Δηλαδη? Πως την βοηθησες?'' Την ρωτησα
''Θυμασε το μηνυμα που σου ειχα στειλει?''
''Δεν το πιστευω!'' Ειπα βαζοντας τα χερια μου μπροστα απο το στομα μου
''Συγνωμη'' Ειπε και ενα δακρυ κυλησε στο μαγουλο της
''Ωραια, ομως πες μου. Τι ξερεις για αυτο?'' Την ρωτησα καθως μου ηρθε φλασια.
''Η συνομιλια ειναι φτιαχτη...'' ΕΙπε και φωτιστηκε το προσωπο μου
''Δηλαδη... Δηλαδη, ο Ney με αγαπαει?'' Ρωτησα
''Ναι'' Μου απαντησε και χαμογελασα.
''Γιουπιιιι!'' Φωναξα δυνατα χαρουμενη
''Δηλαδη με συνχωρεις?'' Με ρωτησε σιγανα
''Εννοειτε!'' Ειπα και την αγκαλιασα
Μαρκος P.O.V.
Για σημερα πηρα μια πολυ ωραια αποβολη. Μπηκα fb και κοιταξα ποιοι ηταν μεσα. Το ματι μου πετυχε την Αγαπη. Τι στον πουτσο? Η Αγαπη μεσα τετοια ωρα? Κανονικα θα ειχε σχολειο. Ετσι αποφασισα να στειλω...
YOU ARE READING
Secrets
FanfictionJust teel me who is she... Ιστορία που έγραψα πριν από 6 χρόνια περίπου, δεν την προτείνω, πολύ cringe.