He Ran okula geldiğinde gözlerindeki şişliklerden önünü zor görüyordu. Dün Yoongi hakkında düşündüklerinden sonra Yoongi'nin ondan hiç hoşlanmayacağı kafasına dank etmişti ve bu canını yakmıştı. Gece boyunca gram uyumayıp ağlarken aklında tek bir şey vardı, o da artık 3 yıldır bıkmadan sürdürdüğü bu aşkı sonlandırmak.
He Ran okulda oldukça popüler ve erkekler tarafından beğenilen bir kızdı. Taa ki o tatlı baş belası bu okula gelinceye kadar. Onun gelişi ile ağır başlı ukala kız gidip yerini ufak bir kız çocuğuna bırakmıştı sanki.
Okuldaki bu büyük değişimi insanların ve arkadaşlarının gözünden kaçmamıştı. Ama He Ran bunu umursamamıştı. Hayatında hiç yüzsüzlük yapmayan bu kız, oğlanın önünde yüzsüzlükten başka bir şey bilmeyen biri gibiydi. Şu zamana kadar bunu umursamıyordu ama dün Yoongi'nin söyledikleri kafasına bir ok gibi saplanmıştı adeta.
Okula girdiğinde ilk işi kafeteryaya gitmek olmuştu. Güzel bir kahve bu baş ağrısını dindirebilirdi. Yavaş adımlarla, sallana sallana girdiği kafeteryada hiçbir yere bakmayıp kahve almak için ilerledi. Bu sırada Min Yoongi elindeki telefonuyla gülerek kafeteryadan çıkmak için çıkışa yönelmişti.
Kafasını kaldırıp He Ran'ı gördüğünde bir an yolunu değiştirmek istedi fakat kızın hali kafasını karıştırmıştı. Her zamanki neşeli kız gitmiş yerine bir ruh gelmişti sanki. He Ran, Yoongi'nin ona olan bakışlarını hissetmiş ama onu büyük bir zorlukla pas geçerek kahvesini almıştı. Şimdi yapması gereken tek şey sınıfa çıkmaktı. Derin bir nefes alarak kafeterya çıkışına yöneldi ve Yoongi'nin yanından hızla geçip gitti.
Yoongi, He Ran'ın bu hareketiyle donup kalmıştı sanki sonunda kendine gelebildiğinde He Ran'ın peşinden gidip kolunu yavaşça kavradı. He Ran bu hareketi hiç beklemediği için biraz şaşırsa da kendine verdiği sözden geri dönemezdi. Kafasını boş bakışlarla Yoongi'ye çevirdi. Yoongi'nin gözleri He Ran'ın yüzünü incelerken konuştu.
"Sen iyi misin?"
He Ran kolunu yavaşça Min Yoongi'den kurtarıp yüzüne hafif ve alaycı bir gülümseme yerleştirdi.
"İyi olacağım."
He Ran sınıfa doğru çıkarken sadece kendinin duyabileceği bir şekilde fısıldadı. "Sen seni tekrar sevmem için yalvarırken ben daha iyi olacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't care ❆ min yoongi✔
Fanfiction❝Senden uzak kalmak ölüm gibi. Yaşamama izin ver lütfen.❞