4.7

15.5K 1K 131
                                    

Minyoongi:Bu iş cidden can sıkıcı bir hale gelmeye başladı He Ran (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Tanrı aşkına (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Bana neden bu eziyeti çektiriyorsun (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Sensiz ne halde olduğumu öğrenmedin mi? (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Ölüyorum sensizlikten kızım (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Bırakta sesini duyayım bari (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Şuan seni sevmeden önce ki halin aklıma geldi (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Ben mesaj atma ,yanıma gelme dedikçe geliyordun (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Nasıl bir hismiş bu böyle (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Gururumu ayaklar altına alıp (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Beni engellediğin halde sana mesaj atıyorum (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Ama çok saçma bir nedenden dolayı engellediğinin ve bunun cezasının çok ağır olacağının farkındasındır umarım (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Gerçekten herşeye hazırlıklı olmalısın (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Neyle karşılaşacağını bilemezsin sonuçta (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Bir bakmışsın kendini yatakta bulmuşsun (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:kflsdlhpsşlepgpgsög (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:İçim bir tuhaf oldu şimdi (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Randomda attım daha ne yapayım (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Ben swag çocuk random attım He Ran (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Minyoongi:Random attım! (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

i don't care ❆ min yoongi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin