3.5

19.8K 1.3K 176
                                    

He Ran gözlerini açtığında beyaz bir tavanla karşılaştı.Esnemek için ellerini yumruk yapıp gerildiği sırada eline deyen şey ile durdu ve kafasını çevirdi.Yoongi yanında üstsüz bir şekilde yatıyordu.He Ran önce ne olduğunu kavrayamadı ve Yoongi'nin huzurla aldığı nefesleri dinledi.Fakat sonra kendi üstünde bir erkek tişörtü olduğunu fark edince gözleri fal taşı gibi açıldı ve Yoongi'yi sarsmaya başladı.Yoongi gözlerini hızla açıp yatakta doğruldu ve He Ran'ın endişeyle bakan gözlerine baktı.

"Ne oldu?" Yoongi He Ran'a bakarken He Ran elini yumruk yapıp Yoongi'nin omuzuna geçirdi.

"Bizim aynı yatakta ne işimiz var! Beni öpmeden nasıl diğer seviyeye atlarsın!" Yoongi kızın söyledikleri karşısında şaşkın bir şekilde ona baktı ama sonra kendisini tutamayıp gülmeye başladı.Attığı kahkahalar odayı dolaşıp tekrar onlara geri dönüyordu.

"Bir de gülüyor musun? Irz düşmanı!" Yoongi daha çok gülmeye başlarken He Ran sinirlenip yataktan çıkmak için hamle yaptı ama beline sarılan iki kol buna engel oldu.

"Böyle düşündüğüne inanamıyorum.Senin haberin olmadan nasıl böyle bir şey yaparım?" Gülmesine sonunda durdurmuştu Yoongi.Kız ise hala neden burada olduğunu çözememişti.

"Neden bu haldeyiz?" Diyerek üzerinde ki tişörtü gösterdi.

"Dün kendi üstüne kustun He Ran.Seni öyle yatıramazdım.Bu kadar iyilik yapmama rağmen sabah sabah ırz düşmanı oldum." Kızın yüzü kıpkırmızı olurken giydiği iç çamaşırı takımlarınıda gördüğünü düşündü.Pandalı iç çamaşırları.

"Bu arada gerçekten zevkini beğendim." Yüzünde ki hınzır gülümsemeyle He Ran'a bakarken He Ran daha da kızardı ve yataktan tekrar çıkmak için hamle yaptı.Ama bu sefer Yoongi onu yatak ve kendi arasına aldı.

"Bu kadar özele girdiğimize göre artık seni öpebilirim." Yoongi kızın üzerie eğilip onu öpecekken He Ran çıplak göğsüne elini koyup onu itti.

"Dünün etkisini üzerimden atmalıyım." Yatak ve Yoongi arasından sıyrılıp ayağı kalktı.Yoongi ise kendini yüzüstü yatağa bırakıp tepindi.He Ran odadan çıkmadan önce bağırdı.

"Gerçekten çok güzel dakikaları kaçırıyoruz.Bunlar sonra teker teker ödenecek!"

i don't care ❆ min yoongi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin