0.8

28.6K 1.9K 84
                                    

He Ran, dün Yoongi'nin ona attığı mesajı okuyup gülerek okul bahçesine girerken üzerinde bir çift göz hissetti. Kafasını telefonundan kaldırıp hissettiği yere baktı. Okulun belki de en yakışıklı çocuklarından biri olan Jimin, He Ran'a gözlerini bile kırpmadan bakıyordu.

He Ran, Jimin ile göz göze gelince gözlerini kaçırıp okula doğru ilerledi fakat kendini rahatsız hissediyordu. Bir kez daha kafasını kaldırıp ona gülümseyerek bakan Jimin'e gülümsedi. Sonuçta aynı okulda okuyorlardı ve aralarında hiç bir sorun olmamıştı şimdiye kadar. Zaten sorun olabilmesi için aralarında bir ilişkinin olması gerekiyordu. İkisi belki de ilk defa birbirlerine gülümsediler. He Ran, Jimin'in ona gülümsemesini tuhaf bulmamıştı hatta gülümsemesi bir şekilde hoşuna gitmişti. 

Telefonunu cebine sıkıştırıp okula girerken, okulun duvarına yaslanmış bir şekilde ona bakan Yoongi'ye takıldı gözleri. Boş bakışlarla He Ran'a bakıyordu. 

Daha önce böyle bakmamıştı. 

He Ran'ın vücut ısısı değişip, kalp atışı inanılmaz hızlanırken, Yoongi yaslandığı duvardan ayrılıp Jimin'nin yanına doğru ilerledi. He Ran okula girene kadar yan gözle onları izledi. Yakın arkadaşlardı. Okula girince ona gülümseyen insanları eski He Ran gibi davranıp görmezden geldi. Bu nedensiz bir şekilde hoşuna gitmişti. Kendi kendine gülümseyip arkadaş grubunun yanına geçti. Ama hala aklı Yoongi'nin bakışlarındaydı.

 O boş bakışlar He Ran'ın kalbindeki ateşin tekrar körüklenmesine sebep olmuştu belki de.

i don't care ❆ min yoongi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin