Minyoongi: Jimin benden numaranı istedi vermem sorun olur mu?
HeRan: Neden kendisi gelip benden istemiyor?
Minyoongi: Yüz yüze görüşmek mi hoşuna gider?
HeRan: Bu tavır da nesi?
Sadece neden benden istemediğini sordum.
Minyoongi: Her neyse soruma cevap ver.
Ona numaranı vermem sorun olur mu?
HeRan: Sanırım bir sorun olmaz.
Minyoongi: Emin misin He Ran?
(Görüldü)
He Ran elindeki telefon ekranına saf saf bakarken kafası karışıktı. Yoongi gerçekten garip davranıyordu. Daha önce Jimin telefon numarasını istemiş olsaydı hiç sormadan ona verir ve He Ran'dan kurtulacağı için sevinirdi.
Ama şimdi emin olup olmadığını sorguluyordu.
He Ran elini saçlarından geçirip biraz düşündü. Yoongi'deki bu değişim onun umutlanmasına sebep oluyordu ve o bunu istemiyordu. Tekrar saçma sapan umutlar peşine düşmek istemiyordu.Yoongi ondan hoşlanıyor olabilir miydi? He Ran gözlerini kapatıp hızlanan kalbinin yavaşlamasını bekledi. Eğer böyle bir şey varsa ne yapardı? O kendi hayal dünyasında dolaşırken elindeki telefon tekrar titredi.
Minyoongi: Bunu hayır olarak kabul ediyorum ve numaranı vermiyorum.
HeRan: Yoongi
Jimin oppaya telefon numaramı verebilirsin.
He Ran bu yaptığının doğru olup olmadığından emin değildi ama bir şeyi doğrulamak istiyordu.
Yoongi'nin ona karşı hisleri var mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't care ❆ min yoongi✔
Fanfiction❝Senden uzak kalmak ölüm gibi. Yaşamama izin ver lütfen.❞