Minyoongi:Ne yapıyor benim sevgilim?
He Ran:Dışarılardaa GeDiYor
Minyoongi:Ne yapıyor ne yapıyor?
He Ran:AnLamkta ZorlAnıYor mUsun?
He Ran:GecelErde AKıyorum
Minyoongi:Gecelerde akıyor öyle mi?
Minyoongi:Telefonu aç
Min Yoongi elinde sıktığı telefonu kulağına götürüp He Ran'ın açmasını sabırsızlıkla bekledi.Sonunda telefonun açıldığına dair gelen ses ile birlikte gürültülü bir müzik seside geliyordu.
"Sevgili sevgilim beni arıyor!" He Ran'ın sarhoş kahkahası kulaklarını doldururken sinir tüm bedenini kaplamıştı adeta.
"Sevgili sevgilin seni öldürmeden nerede olduğunu söyle."
"Sana söyledim ya gecelerde akıyorum." He Ran konuşurken kelimeler ağzına yuvarlanıyordu sanki.
"He Ran seni bulduğumda da bu kadar mutlu olabilecek misin?" Yoongi dişlerini sıkarken He Ran'ın kahkaha atması sinirine dokunuyordu.
"Kendimi iyi hissetmiyorum Yoongi.Sanırım kusacağım."
"Nerede olduğunu söyle!" Yoongi'nin bağırışından korkan He Ran hemen yerini söylemiş ve o kalabalık bardan çıkıp barın karşısındaki kaldırıma oturup Yoongi'yi beklemeye başlamıştı.Arkadaşının zoruyla bara gelmiş 3 yılın sonunda Yoongi ile sevgili olmalarını kutlamak için içmişlerdi.He Ran iyi bir içici olmadığı için çok geçmeden sarhoş olmuştu.Yanına hızla gelen Yoongi'yi görünce ayağı kalkıp kollarını iki yana açtı.Yoongi ise ne kadar sinirli olursa olsun He Ran'a kollarını sıkıca sardı.
"Beni ne kadar korkuttuğunun farkında mısın?" Burnunu He Ran'ın boynuna gömüp kokusunu içine çekti.
"Uykum var." Kızın gözlerinden uyku akıyordu resmen.Yoongi gülüp kızı kucağına aldı.
"Gidelim başımın belası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't care ❆ min yoongi✔
Fanfic❝Senden uzak kalmak ölüm gibi. Yaşamama izin ver lütfen.❞