5.9

15.5K 1K 79
                                    

Yoongi sırtında ki çantasını kapının kenarına fırlatıp yorgun adımlarla salona doğru adımladı.Okul yüzünden yorulması yetmezmiş gibi birde amcasının işi çıkmıştı.Bu zamana kadar onu arayıp sormayan amcası aradığı zaman altında bir şey olacağını biliyordu zaten.Bu nasıl bir yüzsüzlüktü ki arayıp sormuyordu fakat işi düşünce yardım istiyordu.Kendini kanepeye bırakıp gözlerini kapattı.Zaten iki gündür He Ran'ı göremiyordu ve acayip derecede özlemişti.Hem okulun sınav haftası hem de bu iş yüzünden ne onunla görüşebiliyordu ne de mesajlaşabiliyordu.Eve geldiği gibi kendini koltuğa atıp sabah kalkıp okula tekrar gidiyordu.Hayatının bu yorucu döneminde dinlenmeye ihtiyacı vardı.Banyo kapısının gıcırtılı sesini duyunca gözleri açıldı.Evde birisi olduğunu fark etmemişti.Jimin kapının sesini duyup banyodan çıkmış salona doğru gelmişti.

"Geldin mi hyung!" Duştan çıktığını belli eden saçlarını havluyla iyice kuruttu Jimin.

"Burada ne işin var?" Yoongi yattığı yerden kafasını kaldırıp Jimin'e sorarcasına baktı.Jimin ise kendini rahatça Yoongi'nin koltuklarından birine bıraktı.

"Aynı şeyler.Bizimkilerle kavga ettim." Yoongi gözlerini devirip yerine geri yattı.Jimin'nin asi çocuk huylarını sevmiyordu.Burada kalması onun için sorun değildi fakat Jimin'in sürekli ailesiyle kavga etmesi Yoongi'yi rahatsız ediyordu.Kendisi bir aile ortamına sahip olmak için her şeyini verebilecekken Jimin'in ailesine karşı sergilediği tavır onu sinirlendiriyordu.

"Onlardan özür dilemelisin." Jimin havluyu kafasından çekip itiraz edercesine Yoongi'ye baktı.

"Ama hyung yaşam biçimime karışıyorlar!" Yoongi daha fazla üstelemeyip arkasını döndü ve gözlerini kapattı tekrar.Ama bu sefer de telefonunun zil sesi odayı doldurdu.Yoongi sıkıntıyla oflayıp yattığı yerden kalktı ve cebinde ki telefonunu çıkardı.İsme bakmadan aramayı kabul etti.

"Al-"

"Yoongi sana ihtiyacım var." He Ran'ın ağlamaklı sesini duyduktan sonra yerinden fırlamıştı.Ağzını açıp ne olduğunu soracakken He Ran konuştu.

"Evde tekim."

"Kapıda adamlar var Yoongi."

"Korkuyorum."

i don't care ❆ min yoongi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin