"Hadi kalk lunapark'a gidelim." He Ran ,Yoongi'nin kolundan tutup oturduğu koltuktan kaldırmaya çalıştı ama Yoongi bir santim bile oynamamıştı yerinden.Sadece boş bakışlarla He Ran'a bakıyordu.Bu bakışı 'ölmek mi istiyorsun?' diyerek bağıracaktı neredeyse.
"Kalksana Yoongi.Biraz eğlenmek istiyorum." Yoongi kızı onu tutan elinden çekerek kucağına oturttu.He Ran bu kadar yakın olmalarına hala alışamamıştı.Utançla kızaran yanakları ile birlikte Yoongi'nin bir santim ötede duran gözlerine baktı.Burunları birbirine sürtüyordu.
"Seni eğlendirebilirim." Kızın gözleri Yoongi'nin dudaklarına kayarken Yoongi kızın boynuna ıslak bir öpücük bıraktı.He Ran anlık titredi ve istem dışı olarak gözlerini kapattı.Bu kadar yakın olmaları ve Yoongi'nin dudaklarını boynunda hissetmesi He Ran'ın kalbine iyi gelmiyordu.Oturduğu yerden hızla kalkıp Yoongi'den uzaklaştı.
"Şey..Ben bi su içeyim." He Ran mutfağa gitmek için salondan çıkarken Yoongi'nin o eşsiz kıkırtısını duymuştu.Gidip tezgaha yaslanıp bir süre kendine gelmeye çalıştı daha sonrada tezgahın üzerinde ki sürahiden su doldurup gızla içti.Elini tezgaha dayayıp nefeslenirken ensesinde hisssettiği sıcak nefes ile birlikte tepeden tırnağa titredi.Sonra ise beline sarılan eller ile heyecandan nefesi kesildi.Adeta nefesi nereden alacağını unutmuştu.Yoongi kafasını kızın boynuna gömüp derin bir nefes aldıktan sonra boynuna doğru kıkırdadı.
"Nefes al He Ran." Kız tuttuğu nefesini bırakıp sakinleşmeye çalıştı.Yoongi ise kafasını gömdüğü yerden çıkarıp dudaklarını kızın kulağına yaklaştırdı ve fısıldadı.
"Kaçırdığımız güzel dakikalar teker teker ödenecek demiştim öyle değil mi?" Diyerek kızı aniden kucağına aldı ve odaya doğru hızla ve gülerek çıkmaya başladı.Aynı şekilde kızda girdiği şoktan çıkıp gülmeye başladı.Onlar eğlenirken sizde kıskançlıktan çatlayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't care ❆ min yoongi✔
Fanfic❝Senden uzak kalmak ölüm gibi. Yaşamama izin ver lütfen.❞