6.0

15.5K 1K 72
                                    

Yoongi kafasındaki kaskı çıkarıp etrafa baktı.Evin önünde hiçkimse yoktu.Hızla He Ran'ın evine doğru ilerledi.Evden nasıl çıktığını ve buraya kadar nasıl geldiğini hiç bilmiyordu.Aklında ki herşeyi bir kenara bırakıp He Ran'a koşmuştu.O adamların ona bir şey yapmış olabileceğini düşünmek bile sinirlerini geriyordu.Kapıyı çalıp bekledi.Bir kaç saniye sonra kapı aralanıp He Ran'ın kafası kapıdan çıktı.Gözleri Yoongi'yi bulunca kapıyı aniden açıp Yoongi'ye sarıldı.Yoongi bu hareketi beklemediği için sarılmanın şiddetiyle gerilemişti.Kolunu He Ran'a sarıp dudaklarını saçlarına sabitledi.

"İyi misin?" He Ran boğazına dizilen hıçkırıkları serbest bırakıp Yoongi'ye sarılarak ağlamaya başladı.Huzuru hissettiği kolları gözyaşlarıyla ıslatıyordu şimdi.Kızı bu kadar korkutan birşeyin olduğunu düşünmek bile Yoongi için sinirlenme sebebiydi.Kıza iyice sarılıp ağlamasına izin verdi ve o kendini toparlaya kadar öyle kaldılar.Yoongi kızın yanaklarını avuçlayıp gözlerinin yaşlarını tek tek öptü.Sonra ise burukça gülümseyip alnına dudaklarını yerleştirdi.Yoongi'nin bakmaya bile kıyamadığı kişiyi bazı insanlar korkutup , ağlatıyorlardı.

"Hadi gel içeriye geçelim." kız Yoongi'nin desteği ile içeri geçti.İkiside susmuşlardı.He Ran Yoongi'nin göğsüne kafasını dayamış bir şekilde kanepede oturuyorlardı.Yoongi He Ran'a sormak istiyordu , herşeyi öğrenmek istiyordu ama kıza hiç bir şey sormadı.Çünkü zamanı geldiğinde ona anlatacağını biliyordu.Kızın gözleri kapının kenarında ki vazoya takılı kalmıştı.Kapıdaki adamların onlar olduğunu zannetmişti.Buradan taşınma sebepleri olan babasının alacaklıları.Herşeyi halletmişlerdi , borçlarını ödeyip temize çıkmışları ama kız onlara olan korkusundan dolayı evin etrafında duran bir adamdan bile ürküyordu.

"Daha iyi misin?" Yoongi kafasını eğip sevgilisine baktı.Kız ise gözlerini vazodan çekmeden başıyla onayladı Yoongi'yi.

"Onlar geldi zannettim Yoongi." Kız kafasını Yoongi'nin göğsünden kaldırıp gözlerine baktı.Oğlanın gözlerinde ki şefkat kızın hoşuna gidiyordu.O gözlerin içinde boğulmak istiyordu adeta.

"Senden bir kez daha ayrılmaya dayanamam." Yoongi kızı kendine doğru çekip dudaklarını yanağına bastırdı.Onu o kadar çok seviyordu ki herkesten , herşeyden sakınmak istiyordu.Bir odaya kitleyip sadece kendisiyle zaman geçirmesini istiyordu.Evet biraz sadistlikti ama yapacak bir şey yok.

"Seni bir daha asla bırakmaya niyetim yok.Bu sefer olmaz."


^^REKLAMLAR^^ hkglfdö

nomercynodie yeni hesabım , kardeşim ile beraber bir çok kurgulu hikayelerimiz var hazırda*yalandan öldü* paylaşacağız.Bilginize hgdıkd

i don't care ❆ min yoongi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin