4.8

16.7K 1.1K 160
                                    

Kız bavulunu son merdivendende çıkarıp Yoongi'nin kapısının önünde durdu.Bir süre kapıya bakarak soluklandıktan sonra derin bir nefes alıp omuzuna taktığı küçük çantadan Jimin'den aldığı anahtarı çıkardı ve deliğe taktı.Yoongi şuan büyük ihtimal ile uyuyordu çünkü saat gecenin 2'siydi.O asla bu saate kadar ayakta kalmazdı.Onu engelleyip sinir ettiği için bir süpriz yapıp haber vermeden evine gelmeyi tercih etmişti.Deliğe soktuğu anahtarı yavaşça çevirip kapıyı açtı.İçeriden hiçbir ses gelmiyordu ve karanlıktı.Yoongi'nin ailesi burada yaşamıyordu , ee o da tek yaşadığına göre muhtemelen uyuyordur diye düşündü ve içeriye adımını attı.Kapının önüne bıraktığı bavuluda bir kenara koyup sessizce evde ilerledi.Salona baktığında koltukta cenin pozisyonunda uyuyan birisini gördü.Ama mavi saçlarını görememişti.Boyatmış mıydı? Karanlıkta hafif parlayan saçlarının rengini seçemedi.Yavaşça yanına kadar gidip yere çömeldi ve uyuyan Yoongi'ye bir süre baktı.Sonra ise elini yavaşça kaldırıp Yoongi'nin pamuk gibi yumuşak teninde gezdirdi , saçlarını okşadı.Bir nevi özlemini gidermeye çalıştı.Ama o kadar çok özlemişti ki onu bununla yetinemiyordu.O sırada kıpırdanan Yoongi , bir süre sonra gözlerini araladı ve karşısında gördüğü kişiye bakarak aptalca gülümsedi.

"Şimdide uyanıkken hayalini görmeye başladım.Sanırım deliriyorum." Gözlerini sarhoş gibi tekrar kapattı ve yüzünde ki gülümsemeyle tekrar açtı o ufak gözlerini.

"Seni o kadar özledim ki şuan gerçekten yanımda olsan deli gibi sarılırım herhalde." Kız bu dediğine gülümseyince Yoongi'nin gülümsemesi yüzünde dondu.

"Bu kadar güzel gülümsemen kalbimi acıtıyor." Kızında gülümsemesi donarken Yoongi elini havaya kaldırıp kıza doğru yönlendirdi.

"Hayal misin yoksa gerçek misin diye kontrol etmeliyim sanırım." Elini kızın saçlarına doğru getirip uzun saçlarını omuzundan arkaya doğru sarkıttı.

"Bu kadar gerçekçi bir hayal olduğuna inanamıyorum.Hala rüyada mıyım?" Kızda elini kaldırıp Yoongi'nin rengini değiştirdiği saçlarını götürdü ve okşadı.

"Seni çok özledim." Yoongi o an ne yapacağını bilemedi.Kız gerçekten buradaydı ve şuan saçlarını okşuyordu.Kızım saçlarında ki elini geri çekip yerinde doğruldu.İkiside birbirlerine pür dikkat bakıyorlardı.Sonunda Yoongi dayanamayıp kollarını açtığında kız hızla kollarının arasına girdi.Yoongi kızı iyice sarmalayıp gözlerini kapattı ve kokusunu içine çekti.

"Seni çok özledim." Kız Yoongi'nin boynuna doladığı kollarını sıklaştırdı ve daha sıkı sarıldı.İkiside birbirlerini deli gibi özlemişlerdi.

"Ama bu sana bir ceza vermeyeceğim anlamına gelmiyor He Ran." Kız kıkırdayıp kollarını Yoongi'den çekmeye çalışırken Yoongi ona izin vermeyip ayağı kalktı ve kızı kucağına aldı.He Ran cezasının ne olacağını gayet iyi biliyordu zaten engeli kaldırdığında gelen mesajlarıda okumuş ve ona göre gelmişti.Yani buna kendini hazırlamıştı bir nevi.Yoongi kızı kucaklayarak odasına götürürken siz aklınızdan istediğiniz fanteziyi kurabilirsin.Bu da sizin hayal gücünüze kalmış.Fakat şöyle bir gerçek var ki.

Yine Yoongi'nin istediği oldu.

Yine Yoongi pezosunun istediği oldu.

i don't care ❆ min yoongi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin