6.2 *Final*

22.5K 1.2K 298
                                    

Yoongi elinde tuttuğu siyah küçük çanta , kafasında ki siyah şapka ve yüzünde ki siyah maskeyle beraber havaalanında uçağının kalkacağı saati bekliyordu.Gözleri kapıdan ayrılmazken bir umut He Ran gelebilir diye geçiyordu oğlanın içinden.He Ran'ın bu kadar net bir cevap vermesini beklemiyordu.Onunla gelir zannediyordu.O da Yoongi'yi tek bırakmıştı herkes gibi.Yoongi onun farklı olduğunu düşündüğü için kapıdan gözünü çekemiyordu bir türlü.Şimdi buradan gidince herşey onun için bitecek miydi? Olaylar dindikten sonra geri dönse bile He Ran ile olamayacağını adı gibi biliyordu.Belki de He Ran onun yerine başkasını koyardı , onu daha çok severdi.Yoongi kendine kızdı onu yeteri kadar mutlu edemediğini düşünmekten kendini alamıyordu.Ona göre herşey onun suçuydu.Havaalanında tek başına oturuyordu , kimseye söylemeden gidecekti.Bu işleri başına saran amcasını da halledecekti.Onunla oynamanın ne demek olduğunu iyice öğretecekti ona.Onu kandırmış ve pis işlerini ona yaptırmıştı.Kulaklarına gelen anons sesi ile yavaşça yerinden kalktı.Son kez kapıya bakarken tüm umudunu kesmişti , He Ran gelmiyordu.

"Min Yoongi!" Adının seslenilmesi ile arkasına döndü seslenen kişinin kim olduğunu bilmiyordu.Yüzünde ki maske ve kafasında ki şapka ile tanımasını engelliyordu.Kız Yoongi'ye yaklaşırken konuştu.

"Senden uzak kalmak ölüm gibi-" Tam önünde durduğunda Yoongi , He Ran olduğunu anlamıştı.Çünkü hiçbir göz onun ki kadar güzel bakamazdı.

"Yaşamama izin ver lütfen." Oğlan kızın yaşamasına sonsuza kadar izin verecekti , hem de hiç bıkmadan.


Bu hikayeyi de bitirdim çok şüküür.Çok korktum bir an hiç bitmeyecek diye çünkü sürekli farklı bir ekşın yaratıyordum.Sonda bile farklı bir ekşın yarattım ya helal bana! Beklenildiği gibi bir final olmadı farkındayım ama aklıma başka hiç bir şey gelmedi.Hikayeyi nasıl bitireceğimi bilmiyordum.Öyle ki birçok kez hikayenin asıl konusundan saptığımı düşünüyorum.Ama sonunda bitirdim.

Kafamda deli kurgular var ama önemli olan bunu yazıya dökebilmek. nomercynodie hesabımda yayınladığım Jimin hikayesinden farklı bir hikayem daha var ama devamlılığı konusunda bir kaç endişem var o yüzden onun ile ilgili tam bir karara varmadan başlamak istemiyorum.Eğer başlarsam en sevmediğim şey olur ve hikaye yarıda kalır.

Ayrıca bu hesabımda yayınladığım Jackson Wang hikayemi de tamamlamak için uğraşacağım.

Ve Ayrıcaa nomercynodie hesabında yayınlanan ve Jeon Jungkook hikayesi olan Cupcake? Cupcake. okumanızı şiddetle öneriyorum.Hazırda birçok bölüm var.Endişeniz olmasın!

62 bölümlük bu uzunca yol boyunca benimle birlikte olduğunuz , bazı saçmalamalarıma dayandığınız ve okumayı kesmediğiniz için teşekkürler!

i don't care ❆ min yoongi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin