Day25>

629 51 17
                                    


"Turuncuyu daha çok seviyordum" kahverengine dönen saçlarımı karıştırıp alt dudağını büzdün. "Bu olmamış mı?"

"Olmuş ama portakalken daha tatlıydın" bu hallerimize hala alışamamakla beraber her seferinde domatese dönen suratıma da engel olamıyordum. "Yiyesim geliyordu hep" saçma anımız aklıma geldiğinde olabilirmiş gibi daha da kızardım. Omzuna yumruk atıp uzaklaştım. Yüzümü yıkamam gerekiyordu.

Ne sevgiliydik ne de eskisi gibi. Tatlı bir ilişkimiz vardı. Şikayet etmiyorum , halimden oldukça memnunum. Ama..

Bir kerecik olsun öpemez miyim o şekilli dudaklarını. Fark ettiğini biliyorum. Sen konuşurken gözlerim hep dudakların da. Onlara nasıl açlıkla baktığımı görüyorsun. Bana acı çektirmek hoşuna gidiyor değil mi?

Yüzümü yaklaşık on kere yıkadıktan sonra çıkmak için hazırlanırken sen girdin içeri. Kolumdan tutup kendine çektin. "Bir şey mi var niye birden gittin?" gözlerim yine her zamanki yerini buldu. Kaşlarını kaldırırken fark ettin ve dudaklarını büzdün. Bilerek yapıyorsun. Beni bilerek delirtiyorsun.

Sen arsızca dudaklarını oynatırken gözlerim yüzünde geziyor. Sonra hızla kafamı seninkine yaklaştırıp dudaklarımızı birleştiriyorum. Kızmadın ya da şaşırmadın. Güldün ve ellerini yanaklarıma koydun. Kontrol sana geçti. Utançtan kıpkırmızı olsam da istediğimi elde ettiğim için mutluydum.

Bu kadar iyi olabileceğini tahmin etmemiştim, onca yıl bize masum rolü mü kesiyordun. Bulutlar üzerinde uçtuğum bir kaç saniyeden sonra dudaklarımız birbirinden ayrılıyor. Gözlerim bu sefer seninkilerle buluşuyor. Tombul yanaklarımı sıkıp çekiştiriyorsun.

"Biraz daha çok ye"

"Şişko olmamı mı istiyorsun?!" sert çıkışıma gülüyorsun , ellerin hala yanaklarım da ve hala yanaklarımı çekiştiriyorsun. "Evet"

"Sonra başkalarına git de-" lafımı bitiremeden dudaklarımız tekrar birleşiyor. Saniyeler içinde kızgınlığım uçup gidiyor.

Dengemi bu kadar çok bozmaya hakkın yok.

Ama çok güzelsin..

Seni seviyorum..




----------

Hala tweet atmayanınız varsa son saattler çabuk twittera!!!

#lovebts #방탄소년단

Day by day/p.j.m✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin