Episod 5

168 13 0
                                    

"Huh harini aku rasa tak nak pergi sekolah dah lah semua membosankan"kata Zack sambil meneguk secawan vodka. "Daripada aku pergi sekolah lebih baik aku tidor".

"Zack bangun!"pangil ibunya. "....."tiada jawapan. "Ish budak ni dah 2 minggu tak pergi sekolah. Ibunya pergi ke hadapan pintu bilik Zack. "Tok tok tok,Zack!"panggil ibunya.

"...."tiada jawapan. Ibunya tidak berpuas hati dan membuka pintu bilik Zack. "Huh bilik macam kapal karam,Zack dulu kamu bukan macam ni Zack bangunlah"pangguil ibunya. "Hmm Zack nk tidur lah mak"Jawab Zack perlahan. "Eh takde takde cepat bangun sebelum mak tarik balik Credit Card Zack"ugut ibunya. "Ok ok mak Zack pergi mandi"Zack mencapai tuala dengab dab menuju ke bilik air

10 minit kemudian

Zack menuju ke meja makan. "Mak Zack pergi dulu lah,tak lalu nak makan"kata Zack. Ibunya yang mengunyah roti itu berkata. "Haih kalau tidak makan apa je yang mak masak tapi kenapa tak nak makan harini?"tanya ibunya. "Tak de apa-apa lah mak Zack pergi dulu"jawab Zack.

Semasa perjalanan ke sekolah, Zack sedang menunggang HoverBikenya tiba-tiba hampir dilanggar oleh Hovercar. "Hoi buta ka,ada jugak makan anak panah!"jerit Zack. Tiba-tiba keluar seorang perempuan dari kereta itu,rambut hitam berkilat mata,berwarna biru dan muka yang putih. "Eh apa hoi hoi tak da adab ke,tadi ingat nak minta maaf ni dah cakap hoi hoi pahal"balas wanita itu. "Dah kau tu yang kau tu bagi signal kanan tapi masuk kiri tu pahal"balas Zack. "Heh kau ni waktu first sekolah mesti jumpa kau ish geram!geram!geram!"Jerit wanita itu. "Heh daripada aku layan kau Mel lebih baik aku sambung perjalanan aku"jawab Zack sambil menaiki HoverBikenya.

============================
Writer
============================
Haha sorry lambat update busy:D
Membosankan:(
Maaf kalau typo and tatabahasa tak betul:'(
Nantikan episod depan;)

Kelahiran Pahlawan NagaWhere stories live. Discover now