Setibanya di sekolah,Zack menekan punat kecil di motonya dan motonya betukar menjadi kecil,Zack menyimpan motonya di poket.
"Huh tempat yang paling malas aku datang"kata Zack. "Hoi Zack!"panggil Kai. "Haha hai bro" sambil berasalaman. "Ha kau ni kenapa tak datang sekolah 2 minggu,kalini pulak kau datang lambat pulak tu ish ish ish"kata Kai.
Semasa Zack dan Kai bersembang ramai budak-budak sekolah menyerbu Zack. Zack sudah terbiasa dengan keadaan begini tetapi ramai yang menyerbu Zack seperti satu sekolah menyerby Zack.
"Woy Zack kau pergi mana!"
"Wey wey Zack datang sekolah!"
"Weyy kau sakit ke Zack"
"Huh dia datang pulak,tapi aku rasa tak lama"kata Ben.
Zack rasa serabut. "Woyy korang semua ni tak de keja lain ke setiap hari serbu aku pergi la!"jerit Zack
Krik
Krik
Krik
Mereka semua berlalu pergi dan membisik. "Weyy dulu Zack tak macan ni"kata seorang budak perempuan. "Ha ah"balas budak perempuan yang berada disebelahnya.
"Haha,bro selama ni kau tak pernah marah budak-budak tu,kenapa harini kau marah?"tanya Kai. "Tak ada apa-apalah bro aku ok je"balas Zack.
"Tak ada apa-apa pulak,kau tu dulu jaga penampilan sekarang rambut cacak,baju tengkorak,jaket kulit,seluar jean koyak lutut and kasut boot dah macam budak tak terurus pulak" kata Kai."Huh biarla yang kau sibuk tu pahal kau layak ke nak kata pasal penampilan aku!"jerit Zack. "Woy kau kata aku tak layak kata pasal penampilan dulu kau ikut peraturan,sekarang kau macam baru keluar dari sekolah budak jahat!"balas Kai
"Apa budak sekolah jahat!"jerit Zack sambil mengambil kotak rokok. Kai mengambil kotak rokok dan membakar rokok tersebut hingga menjadi debu. "Hoi kau pahal!"jerit Zack sambil menolak Kai.
Kai jatuh ke tanah dan berkata "Kau pernah cakap kat aku rokok tak elok untuk kesihatan sekarang ni aku nak tunaikan apa yang kau kata!"jerit Kai sambil melayangkan tumbukan.
Throwback
Kai mengambil sebatang rokok dan mencucuh rokok itu.Zack ternampak Kai hendak menghisap rokok terus Zack merampas rokok itu dan memijak rokok tersebut. "Merokok tak baik untuk kesihatan lah"kata Zack sambil menolak kepala Kai. "Aku nampak kau merokok aku belasah kau tapi kalau kau nampak aku merokok kau belasah aku"kata ZackEnd Throwback
Kai melayangkan penumbuk ke arah muka Zack. Tepat mengena pipi Zack. Zack yang jatuh kerana tumbukkan Kai terus bangun dan menumbuk perut Kai dan menendang kaki Kai. "Heh kau jatuh awal tapi kau boleh tumbuk muka aku sekali lagi"kata Zack. Kai bangun,tangannya mula diselaputi tanah yang keras terus menumbuk muka Zack hingga melayang. Zack terus pengsan dan Zack mengubati dirinya dalam 10 saat Zack terjaga."Woy berhenti bergaduh" Jerit Cikgu Rai. Habis pelajar yang menyaksikan pergaduhan itu berlari lintang pukang. "Heh datang dah baik aku lari"kata Zack.Zack menuju ke belakang sekolah dan memanjat pagar sekolah dan terus menuju ke hutan. Kai yang berada di situ terus bercakap dengan Cikgu Rai cerita yang sebenar.
"Bagaiman Cikgu boleh datang ke sini?"tanya Kai. "Cikgu ada rasa kegelapan yang sedang menguasai seseorang sebab itu Cikgu datang ke sini"kata Cikgi Rai.
"Kringg!!"
"Ok cikgu waktu kelas dah mula saya terlepas waktu cikgu sorry ye hehe"kata Kai sambil berlari.
============================
Writer
============================Haha sorry guys lambat update busy:D
Sorry typo:'(
Sorry kalau membosankan:'(''
Nantikan episod depan;)
YOU ARE READING
Kelahiran Pahlawan Naga
FantasyZack seorang Pahlawan Naga yang baru tetapi dia perlu mengawal semangat dan Naga Jadianya. Naga jadianya iaitu Naga Lastrong sempena nama keluarganya. Zack yang dihasut oleh ahli sihir sudah berubah. Zack sudah menemui bapanya dengan misteri.Dan Mel...