Wat is het?

386 42 16
                                    

Beste allemaal!

Natuurlijk zou een project een project niet zijn zonder een optie om jouw eigen verhalen te delen.

Dit hoeft niet op naam, maar kan ook anoniem. Niemand hoeft te weten wie jij bent, maar iedereen zal jouw stem horen. Jouw ervaringen. Of je nu gepest bent, omstander geweest bent, of zelf gepest hebt, alle verhalen zijn welkom!

Dit is namelijk niet ons boek, maar die van jullie. Dit is waar jullie stem gehoord wordt in een veilige omgeving, waarbij niemand oordeelt. Waarbij niemand gemeen doet.

Hoe schrijf ik mijn verhaal?
Hoe jij het verhaal schrijft, is ook aan jou. Of je het nu vertelt in een boekvorm, of gewoon jouw verhaal vertelt, alles is welkom en alles is geoorloofd. Zelfs als pester ben jij welkom om je verhaal te delen, misschien zelfs vertellen waarom jij deed wat je deed en jouw excuses aanbieden. Alles is welkom en alles is geoorloofd, het is namelijk jóuw verhaal, niet dat van ons.

Zijn er regels waar ik me aan moet houden?
Natuurlijk zijn er regels. Ten eerste is het verboden om het pesten goed te praten, want hoe goed jij ook denkt dat de reden dat je pestte was, geen enkele reden is goed genoeg. Ten tweede moet je ook altijd beleefd blijven, als lezer en ook als schrijver. Je mag dus niet schelden, tegen niemand, zelfs niet als schrijver tegen de pestkop in het verhaal. Je mag natuurlijk je verhaal met ons delen en je mag op iedereen reageren, dat raden we zelfs aan, maar we moeten het toch leuk houden voor iedereen. Zelfs als het gaat om een onderwerp als dit, dat natuurlijk verre van leuk is.

Hoe deel ik mijn verhaal?
Je deelt jouw verhaal door een e-mail te sturen naar projectstoppesten@hotmail.com. In deze e-mail hoef je verder alleen te vermelden of je anoniem wilt blijven of dat je jouw naam wel wilt delen met het grote publiek. Zo simpel is het. 

Wanneer wordt mijn verhaal gedeeld? 
Iedere week komt er een nieuw verhaal online, als er verhalen te delen zijn. Er is dus een soort van wachtlijst. Als jij graag wil weten wanneer jouw verhaal gedeeld wordt, zou je een PM kunnen sturen en geven we je een exacte datum/week.  

***
Project Stop Pesten: verpest het pesten.

***

De Veilige HavenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu