Събудих се и влязох в банята,измих си лицето,зъбите и се запътих към гардероба си взех си дрехи и се преоблякох. ( Снимката )
Слязох долу и мама беше направила закуска и аз седнах да закуся.- Мила Стив ми се обади. Каза, че приятелят на синът му също живее в Ню Йорк и така също можете да разчитате на него,ако ви трябва помощ за нещо,това е номерът му. - подаде ми едно листче мама.
- Добре мамо. Аз искам да говорим за нещо важно! - усмихна й се.
- Добре мила,какво има?
- Знам,че заради мен ти все още не си се оженила за Стив и ще се радвам ако това стане тази седмца,докато съм тук! - видях как лицето на майка ми грейва от щастие. Тя много искаше да се ожени за Стив,но аз не й бях позволила,но сега го направих.
- И ти нямаш нищо против? - попита ме учудено,но все още с голяма усмивка на лицето.
- Сама го предложих! - усмихнах й се,а тя ме прегърна силно.
- Мамо аз закъснявам,не искам последната седмица да закаснея. - казах й и излязох.
Туко-що излизаше и Луси.
Забравих да кажа,че сме съседи.- Хайде,качвай се! - усмихна ми се,а аз се качих в колата й и потеглихме.
След като пристигнахме в училище се настанихме на местата си.- Поканена си на сватбата на майка ми тази седмица. - казах й драскайки в титрадката си.
- Но нали ти не искаше?
- Те много се обичат и не трябва да им преча!
- Права си. Синът на Стив ще дойде ли на сватбата?
- Едва ли би искал да изпусне сватбата на баща си.
- Как ли изглежда? - попита любопитно Луси,а аз и показах снимката която Стив ми беше пратил преди два дни.
- Ако брат ти ми стане гадже... - прекъснах я.
- Сериозно ли? - ако наистина искаше да излиза с синът на Стив щеше да го направи.
- Как се казва? - попита ме.
- Не помня,но беше нещо с К. - казах й.
- Представи си колко сладка... - отново я прекъснах.
- Крис,казва се Крис.
- Обичам това име! Луси и Крис,звучи страхотно. - замечта се.
- Имаш шанс с него,живее в Ню Йорк.
YOU ARE READING
Любов от пръв поглед
Teen FictionАлексис О'Броузи и нейната най-добра приятелка заминават в Ню Йорк където животът им започва от начало.