Глава 13

207 14 0
                                    

След като погребението свърши всички се разотиваха и забелязах младо момиче на около мойте години зад едно дърво и реших да я заговоря. Беше червенокоса със зелени очи.

- Здравей, аз съм Алексис.

- Лидия. - усмихна се и подаде ръка.

- Та ще карам направо... Защо се скри зад дървото, а не дойде при нас? И от къде познаваш баба?
Лидия се вцепени, вскяш беше статуя, но накрая се съвзе.

- Аз трябвя да тръгва, беше ми приятно да се запознаем. - каза и си тръгна.
Странно момиче е, но както и да е, сега трабва да мисля за писмото, само то е важно сега.
Прибрахме се и гледах как по-бързо да пратя мама в стаята й, Камерън също ми висеше на главата. Не, няма да стане така. Отидох до хладилника, слава богу нямаше никой в кухнята. Взех един човал и изпразних целя хладилник, след което излязох и изхвърлих всичко се върнах вкъщи.

- Стив! - извиках влизайки отново в къщата.

- Да? - попита след като дойде.

- Гладна съм, а хладилника е празен. Защо не отидете с мама да напазарувате, за да се разсея малко.

- Ами, добре, ще отидем.
След около 30 минути излязоха, добре, че леля също я няма. Качих се горе при Камерън.

- Как си? - попитах след като направо влязох.

- Аз съм добре, ами ти?

- По-добре съм. - казах и седнах до него. - Божичко кога за последно се изкъпа? - сложих ръка на носа си.

- Ами днес? - това по-скоро прозвуча като въпрос

- Влез и си вземи душ. - казах и излязох от стаята. Е, сега няма да слиза долу, което е добре.
Слязох долу и отидох до камината. Отворих тайният шкаф и там се показа едно писмо, бинго. Затворих шкафа и се качих в стаята си и заключих, за да е по-сигурно.
Започнах да чета:
Мила Алексис, ако четеш това най-вероятно съм мъртва, за което много съжалявам, но ти трябва да знаеш истината, ето каква е тя... Докато майка ти беше бременна с теб Джулия, любовнищата на баща ти също беше бременна със Лидия, твоята доведена сестра. Това не е всичко, има още нещо, което ми е трудно дори да го напиша, но баща ти е жив, той не е мъртав и майка ти го знае, тя и баща ти решиха да не ти казват, че е жив, но това е за твое добро. Баща ти беше нарко дилър, а майка ти не искаше да израснеш покрай него, той също, затова реши да се премести в друг град. След 2 години Джулия се свърза със баща ти и му каза, че си имат момиченце и, че вече е на 2. Разказа му как се е опитвала през последните две години да го открие, но не е успявала. Джулия е искала да даде Лидия на баща ти, защото не е имала възможноста да я отгледа, но истината е, че не я е искала. Той не искаше Лидия да бъде като него за това я изпрати при мен, винаги когато идвахте тя отиваше при другата си баба за няколко дни.
Баща ти спря да ми звъни защото избяга някъде извън Америка по незйана причина. От теб се иска да откриеш Лидия и баща ти, а за повече информация намери дневника на майка си, той ще ти помогне. Обичам те и се пази!❤:
-Какво? Как така е жив? Сестра? Идва ми в повече, нищо не разбирам! - помислих си. Ще намеря повече информация за него в дневника на мама, супер трябва да вляза в стаята й. Излязох от моята и се запътих към нейната стая. Влязох и започнах да търся. Къде може да държи една жена дневникът си?
Добре, мисли Алексис, къде ти би скрила дневникът си? Разбира се, там където никой няма да се сети да го търси и където няма да го открие. Отворих дрешникът и най-задното шкафче където беше бельото й. Ударих с крак шкафа и се отвори и отдолу.
- Алексис била си много умна, жалко, че не е така и в училище. - обърнах се и видях...

* Гледна точка на Камерън *

Излязох от банята и набързо си облякох едни черни дънки и сива тениска. Реших да видя къде е Алексис и отидох към стаята й, беше отворена. Влязох и видях писмо на бюрото й, знам, че не трябва да го чета, но ще го направя.
***
Прочетох писмото, но единственото което разбрах е, че бащата на Алексис си е имал любовница... Добре де, не го прочетох, беше много дъло, а аз не обичам да чета. Преди да оставя писмото погледнах края и там пишеше за някаква информация в някакъв дневник. Излязох от стаята й и започнах да я викам, но не получавах отговор. Вратата на стаята на Стив и Моника беше отворена, и влязох.
Видях кръка да се показват от отвореня дрешник и отидох да видя кой е, беше Алексис и беше намушкана... Със нож? Бързо извиках спешна помощ и след 5 минути бяха тук, качихме я в линейката и я откарахме в болница.

__________________
-----------
_______

Любов от пръв погледWhere stories live. Discover now