Някъде по средата на пътя Камерън спря колата си и извади една копринена превръзка за очи и ми я сложи.
- Но защо? - попитах.
- Когато я махнеш,ще видиш. - кимнах и след около пет минути Камерън каза " Престигнахме " Отвори ми врата и ме хвана за ръката.
- Знаеш ли,ще е по лесно,ако... - не довърши,а осетих как ме вдига на ръце.
- Сериозно?
- Не бих искал да пострадаш.
- Кога ще мога да премахна тази превръзка?
- След малко. Сега седни тук и не мърдай. - кимнах. След не по-малко от минута Кам дойде. - Готова ли си?
- Отдавна.
Той премахна превръзката и аз бях в...яхата. Красивите светлини на Ню Йорк се въртяха около нас,беше много мило от негова страна.- Не можах да измисля по-добро място. - вдигна рамене.
- Никой не е правил нещо подобно за мен,благодаря ти. - прегърнах го.
- Според теб колко дълго ще продължи това? - каза като се отдръпна малко и ме погледна.
- Не знам,но се надявам да е дълго. - той само се уснихна и отново ме прегърна.
Вечерта беше страхотна. Камерън беше много мил с мен,за първи път се чуствах толкова добре в компанята на момче... Тогава се сетих за Коди и усмивката ми слезе от лицето ми.- Хей,какво има? - попита загрижено.
- Камерън,аз дойдох тук за да забравя Коди,но не мога! Всяка мисъл ме води към Коди. Изобщо не разбирам защо ме заряза така без да каже причина? Толкова неща се случуха напоследък. Дойдох тук,запознах се с теб и се влюбих,но все още не разбирам,защо когато се сетя за Коди коремът ми се свива на топка. Аз не те заслужавам,Камерън! Съжалявам.
- Аз не. Не съжалявам,че те срещнах! Колкото се отнася за Коди,ще го забравиш все някога,а аз ще те чакам. - последните изречения се въртяха във главата ми дълго време.
- Ти не го заслужаваш,не заслужаваш да ме чакаш! - извиках силно.
- Ще те чакам колкото време искаш!
- Но защо?
- Защото те обичам по-дяволите! Обичам те! - извика силно.
- Ти ме обичаш? - приближих се до него и сложих едната си ръка на рамото му. Той се приближи повече и сля устните ни в страста целувка.
Да знам,главата е малка,но нямах достатъчно време за да я напиша по-дълга. Надявам се да ви е харесала. Според мен е станала доста скучно,но все пак дано ви е харесала.
YOU ARE READING
Любов от пръв поглед
Teen FictionАлексис О'Броузи и нейната най-добра приятелка заминават в Ню Йорк където животът им започва от начало.