Глава 14

228 14 0
                                    

* Гледна точка на Камерън *
Алексис беше в болницата Луси и Моника останаха при нея, а аз, Крис и Стив се върнахме. Полицията вече беше в къщата и разследваше случая.

- Е, кажете, какво открихте? - попита Стив.

- Ами ,освен тази обеца, - каза докато ни я показа в един плик. - нищо друго. - отговори полицая.

( Бтв, това е обецата.👇 )

Огледах я, беше ми доста позната, виждал съм я някъде

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Огледах я, беше ми доста позната, виждал съм я някъде.
Отидох в стаята й за да прибера писмото. Щом баба й го написа само за нея е имало причина другите да не знаят. Докато излизах от стаята й се чу нечий телефон да звъни, беше на Крис.
След като свърши разговора си по телефона дойде при мен.

-Алексис се е събудила, сега трябва да й покажем обецата, в случай че я е виждала, а лицето на извършителя си го спомня. Полицята ще дойде с нас, за да вземе показания.

- Крис, мисля, че има нещо общо със смърта на баба й. - казах притеснено.

- Как така?

- Погледни. - подадох му писмото и той го прочете.

- Баща й е жив? Има сестра?

- Какво?

- Къде намери това пимо?

- В стаята на Лекси.

- Върви кажи на полицята, че може да даде показания. - кимнах и казах на полицията.

* Гледна точка на Алексис *
Събудих се в болницата. Спомних си лицето на жената която ме наръга, но не можех да си смопня къде другаде съм я виждала. Докато мислех това Луси влезе.

- Как си Лекси?

- Казах ти, че не обичам да ме наричате така!

- Добре, де, Алексис. - натърти на Алексис. - Как си?

- Ами бих казала добре, но конците не ми позволяват. - засмях се, но ме заболя корема.
- Абе добре си си. - засмя се Луси също.

-Къде Ка... - видях, че надига вежда. - рис... - казах по-тихо.

-Не познавам Карис, но познавам Камерън. - намигна ми.

-Ъгх, знаеш, че не обичам да...

- Говорим за него? Знам. Сигурно идва насам. - усмихна ми се, а през това време полицията влезе.

- Алексис О'Броузи, тук сме за да вземем показания. - поясни един от полицаите.

- О, ъм да. Ще ви кажа това което помня. - надигнах се малко от леглото. - Отидох да търся... - направих кратка пауза.. - едни обувки на мама защото ми харесваха, и тогава една жена се появи. Имаше доста къса коса, червенокоса и лицето й бе доста продълговато, но-най добре си спомням очите й... Бяха сини, светло сини, дори нечовешко сини, бяха странни... - полицаят ме прекъсна.

- А виждала ли си някъде тази обеца? - показа ми едно пликче в което имаше обеца.

- Дда, леля има такива, дори няколко дена преди да дойдем ги бе носила.

- Искате да кажете, че леля ви ви е наръгала?

-Не, жената не беше тя.

- Още нещо спомняте ли си?

- Ами, обувките й, бяха много красиви, но и странни, не бях виждала такива до сега.

- А знаете ли колко беше часът когато това се случи?

- Ами около 17:30 мисля.

- Добре. Благодаря ви за показанията и бързо оздравяване. - каза един от полицаите и с усмивка излязоха от болничната стая.

* 1 седмица по-късно *
Вече бях добре, но все още не бяха открили жената която ме намушка. С Камерън, Луси, Крис и леля вече се бяхме върнали в Ню Йорк, обаче още нещо допатува с мен до Ню Йорк, дневникът на мама, ще си купи нов. Сега чакаме Джазмин и Анджела, момичето от самолета и сестрата на Камерън.
Не след дълго те бяха тук. Този път огледах Джазмин по-добре. Имаше черна коса и сини очи, очи който ми бяха доста познати... Като очите на онази жена!

Ейоо!! ;зз Дано главата ви е харесала.
Та ако сте фенове на сериала Сой Луна, който дават по Дисни Чанъл от 18:00, можете да погледнете историята на моя приятелка Lutteo_L
До скоро.✨❤

П.С. съжалявам ако има грешки!! ;хх

Любов от пръв погледTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang