Глава 9

259 17 0
                                    

Събудих се от ужасната аларма. Набързо влязох в банята и си измих лицето и зъбите и спуснах косата си. Облякох си едни черни дънки,бял потник и едно дънково яке. Обух си белите кецове,взех раницата си и излязох от вкъщи без да закуся. Долу ме чакаше Камерън. Качих се в колата му и го целунах по бузата.

- Изглеждаш прекрасно! - направи ми комплимент той.

- Знам. - засмях се и тръгнахме.
След като стигнахме слязохме от колата му и отидохме при Луси която тъкмо беше дошла със Крис. Тя беше облечена със дънки и сива блуза на която пишеше ' Princess? No bitch i'm the queen '

- Момичета вие вървете,а аз и Камерън ще дойдем след малко. - каза Крис,а аз и Луси кимнахме и влязохме във училището. При нас дойде Мелиса.

- Здравейте момичета,как сте? - не изчака отговор и продължи... - Какъв час имате?
- Ъм,математика,а ти? - отговори Луси.

- Аз също. Елате с мен. - ние кимнахме и я последвахме.
Нищо интересно не стана през целя час.
Дойде времем за обедната почивка. Аз,Мелиса и Луси отидохне да обядваме. Видяхме, че Камерън и Крис също бяха там.

- Вижте,Камерън и Крис. Да седнем при тях. - предложи Луси. - кимнахме и седнахме при тях.

- Здравейте,момчета! - казахме аз и Луси в един глас.

- Здравейте,Алексис,Луси и Мелиса. - когато Крис ни поздрави каза по-силно името на Мелиса така всякаш някой да го чуе. Камерън повдигна глава от телефонът си и след като видя Мелиса,направо замръзна,защо?

- А-аз ще тръгвам! - каза притеснено Мелиса и стана от масата. Какво им ставаше на всички?

- Камерън,защо се притесни? - попитах простичко.

- Не съм,просто се сетих за нещо,важно.

- Лъжеш ме,нали?

- Не,не,защо ми е да те лъжа?

- Не знам,но го правиш. - след тези думи аз станах от масата. Излязох навън за да подишам малко чист въздух. На една от пейките беше Мелиса и плачеше. Отидох при нея и седнах.

- Хей,Мелиса. Защо плачеш?

- Не,не плача. Просто нещо ми влезе във окото.

- Ако е заради Крис... - прекъсна ме.

- Защо да е заради Крис? - попита объркано.

Любов от пръв погледWhere stories live. Discover now