Χίλια συγνώμη αλλά πρέπει να σταματήσω την ιστορία εδώ. Υπάρχουν κάποια μικροπροβλήματα και έτσι δεν μπορώ να την συνεχίσω. Θα ακολουθήσει μια μικρή περίληψη της συνέχειας και ελπίζω να σας καλήψει. Και πάλι συγνώμη αλλά ειλικρινά δεν γίνεται...! Ελπίζω μέχρι τώρα η ιστορία να σας άρεσε και σας ευχαριστώ που με υποστηρίξατε!!
Περίληψη!
Οι γονείς του Γιάννη συμπάθησαν πολύ την Ναταλία και δεν δημιούργησαν κανένα απολύτως πρόβληνα στις σχέσεις τους. Ο Λουκάς όμως..τελικά δεν ήταν αυτό που φαινόταν. Μπορεί να ήταν θείος του Γιάννη και πατριός της Ναταλίας όμως δεν βοήθησε ιδιαίτερα στην σχέση αυτή. Μετά από κάποιες μέρες κάλεσε την γυναίκα που είχε μπλέξει παλιά ο Γιάννης και της είπε ότι πρέπεθ να τον κυνηγήσει και να τον κάνει δικό της για να ξεμπλέξει από την Ναταλία. Από την άλλη ο Μιχάλης δεν σταμάτησε να δείχνει στην Ναταλία πόσο πολύ την θέλει και να μην καταλαβαίνει πως έχει σχέση και τον Γιάννη τον αγαπάει. Ο Γιάνης τους είχε δει μια φορά να φιλιούνται χωρίς την θέληση της Ναταλίας κι εκείνος πσρεξήγησε τα πράγματα με αποτέλεσμα να χωρίσουν. Την 2η ημέρα του χωρισμού τους, η Ναταλία πέτυχε τον Γιάννη κι εκείνη την γυναίκα, ονόματι Αριάδνη στον δρόμο. Τους είδε από μακριά, αγκαλιά και έμεινε να τους κοιτάει. Δεν πίστευε ότι είχε βρει κάποια άλλη και μάλιστα τόσο νωρίς. Ο Γιάννης δεν ήταν ευτυχισμένος με την Αριάδνη και το ήξερε...ήθελε πίσω την Ναταλία αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι, αφού η Αριάδνη ήταν έγκυος το παιδί του. Όταν έμαθε ήπιε πολύ...δεν ήθελε παιδί με εκείνη...αλλά με την Ναταλία, κι ας ήταν νωρίς για εκείνη. Θα την περίμενε. Τώρα όμως δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
Η Ναταλία όταν το έμαθε από τον Λουκά έπεσε στα πατώματα. Για μέρες ήταν στο κρεβάτι και έκλαιγε, δεν έτρωγε και δεν μιλούσε σε κανέναν. Κανείς δεν ήξερε ότι η εγκυμοσύνη και όλα αυτά ήταν ένα σχέδιο της Αριάδνης και του Λουκά για να μείνει ο Γιάννης μαζί της. Μετά από 7 μήνες, που ο Γιάννης και η Ναταλία ήταν χωρισμένοι, ο Γιάννης θέλησε να πάει σε έναν υπέρηχο μαζί με την Αριάδνη, ποτέ δεν τον είχε αφήσει να πάει μαζί της και το ήθελε σαν τρελός. Όπως και να έχει είναι παιδί του. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε...
Σε εκείνον τον υπέρηχο ο Γιάννης κατάλαβε πως όλα αυτά ήταν ψέματα. Τρελάθηκε από τον θυμό του. Αν δεν ήθελε να μάθει την αλήθεια τότε η Αριάδνη σίγουρα δεν θα ζούσε. Εκείνη την ημέρα έμαθε όλη την αλήθεια. Το μόνο που δεν ήξερε ήταν τον ακριβές λόγω. Γιατί να θελήσει να τους χωρίσει ο Λουκάς; Αυτό μόνο εκείνος το ήξερε. Έτσι δεν έχασε χρόνο και μετά από πολύ καιρό χτυπούσε την πόρτα του σπιτιού της Ναταλίας. Εκείνη ετοιμαζόταν για τις παννελήνιες κι έτσι ήταν στο σπίτι και διάβαζε όπως έκανε καθημερινά.
Μόλις άνοιξε την πόρτα τα έχασε. Δεν ήξερε αν αυτό που βλέπει ήταν αλήθεια. Η μεγάλη της αγάπη μετά από μήνες της χτυπούσε την πόρτα. Εκείνις δεν έχασε ευκαιρία και αφού ήταν μόνοι στο σπίτι άρχισε να της λέει όλη την αλήθεια. Είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό και δεν πίστευε αυτά που άκουγε. Σε λίγε ώρες άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα η μητέρα της και ο Λουκάς. Όταν ο Λουκάς τον είδε τα έχασε, άσπρισε και δεν ήξερε τι να κάνει. Ο Γιάννης ήρεμα και πολιτισμενα απαίτησε να φύγει από το σπίτι και να μην ξαναενοχλήσει την οικογένεια. Εκείνος δεν έφερε αντίρηση...δεν τον έπαιρνε κι όλας και έπειτα αφηγήθηκαν τα πάντα στην μητέρα της Ναταλίας. Κανείς δεν περίμενε πως αυτός ο άνρθωπος ήταν τέτοιος...
Η Ελπίδα με την Ναταλία πέρασαν τελικά ΤΕΦΑ και ο Γιάννης καμάρωνε. Μια μέρα η Ναταλία λυποθήμισε ενώ έβλεπε ταινία στο σπίτι του Γιάννη κι εκείνος την έτρεχε στα νοσοκομεία. Έτσι έμαθαν πως η Ναταλία ήταν έγκυος 2 μηνών. Αν και 18 χρονών ήξεραν όλοι πως θα τα κατάφερνε με ένα παιδί. Το μόνο πρόβλημα ήταν οι σπουδές της...δεν μπορούσε να ακολουθήσει το όνειρο της αλλά ο Γιάννης της υποσχέθηκε πως θα την βοηθήσει όσο και όπου μπορεί.
Σε 7 μήνες γενήθηκε ένα πανέμορφο αγοράκι με χαρακτηριστικά και από τους γονείς. Η Ελπίδα με τον Στέφανο που ήταν μαζί ακόμα, βάφτησαν αυτό το υπέροχο μωράκι δίνοντας τους το όνομα "Λεωνίδας" και μετά τους πάντρεψαν. Έζησαν ευτυχισμένοι και αγαπημένοι μέχρι τέλους. Γιατί έτσι έιναι...η αληθινή αγάοη κρατάει για πάντα. Και της Ναταλίας με του Γιάννη...ήταν!
ΤΕΛΟΣ!
STAI LEGGENDO
Πρώτη Ματιά
Storie d'amoreΤι γίνεται όταν έρχεται ένας άγνωστος από το πουθενά και γίνεται τα πάντα για πάντα; Τόσο μικρή με τόση αγάπη μέσα της. Τι θα γίνει άραγε όταν η έφηβη Ναταλία συναντήσει τον ενήλικα Γιάννη; Υπάρχει μέλλον...;