Někdo mi zakryl oči šátkem. Lekla jsem se a vykřikla. ,,Neboj to sem jen já." ozval se Jack. ,,Teď tě dovedu k tvému dárku. Plně mi duvěřuj. Slibuju že se ti nic nestane." ,,Dobře." řekla jsem.
Vedl mě docela dlouho.
Jedno, ale vím určitě. Jsme pořád na střeše. Pořád, ale nemám páru co pro mě má.Zastavili jsme a Jack mi začal sundávat šátek. ,, Všechno nejlepší." řekl a já otevřela oči.
Pane bože!! To je snad nejlepší sen jaký sem kdy měla! ,,Jacku štípni mě ať vím že je to skutečný. Smějící se Jack ke mě přišel a štípl mě. Au. Sem vzhůru. A je to pořád tady. ,,Opravdu moooooc děkuji. Já si to snad ani nezasloužím."
Předemnou sedělo krásné štěňátko labradora. Na první pohled to byla láska jak hrom. ,,Jak se jmenuje?" ,,Zatím nijak. Je to jen na tobě jak se bude jmenovat." odpověděl.
Hned sem měla jasno jaké bude jeho jméno. Vždycky jsem totiž chtěla pejska. Jakéhokoliv. Já prostě miluju pejsky.
Přišla jsem ke štěňátku a něžným hlasem řekla; ,,Ahoj maličký. Budeš se jmenovat Bruno." ,,Jeee to je hezký jméno," vykřikl za mnou někdo. Byl to holčičí hlas. Otočila jsem se a tam stála Jess. ,,Chceš si ho pohladit?" ,,Jooo! Díky." priběhla k Brunovi a začala ho drbat za uchem. Ten jen spokojeně vyplázl jazyk a užíval si to.
Byli jsme vzhůru dlouho do noci. Slavili jsme a užívali si to.
Pak mě, ale ke konci oslavy napadlo; ,,Hele Jacku, tady mít, ale zvířata nesmíme." řekla jsem mu. On jen s úsměvem odpověděl. ,,Po dlouhém přemlouvání dovolili výjimku. Jo, ale pod podmínkou že ho slušně vycvičíš a budeš se o něho starat. Nesmí taky vyvádět hlouposti. Jinak jde prý z domu."
Usmál se na mě a pak podrbal Bruna ležícího mi v klíně.Tohle byli ty nejlepší narozky vůbec. Hrozně moc jsem si je užila. Největší radost mi udělal Bruno. Tohle jsem od Jacka vůbec nečekala, ale za to ho mám ještě víc ráda.
Šla jsem celá utahaná do postele a Bruno mě poslušně následoval.
Zachvíli už jsme oba leželi v posteli a spokojeně oddychovali.
To je překvapení co?
Dejte hvězdičku jestli se líbilo a kdyby stě měli jakýkoli dotaz tak se ptejte!
Vaše
*kocenka007*
ČTEŠ
Náš příběh...
RandomMé jméno je Lili a mám skoro normální život jako každý jiný. Až na to že žiji v dětském domově. Svou rodinu jsem nikdy nepoznala a ani nechci. No prostě jsem měla celkem fajn život než mi došel první balíček. Pak už nic nebylo jako dřív. A aby...