Nervózně jsem šla k domu Elisiiny tety. Měla jsem radost, že se tak stará, ale taky jsem se bála. Dům byl kousek od města, bylo to pěkné klidné místo, ale teď jsem slyšela tlumenou hudbu. Panebože. Čím jsem byla blíž, tím byla hudba hlasitější a z domu vycházela spousta světla. Na zahradě, kde teta Mia pěstovala květiny se producírovali moji vrstevníci.
Tady bude mít někdo průser. "Jdeš pozdě!" zaječela mi u ucha Elis. Všimla jsem si, jak byla oblečená. Vzala si zelené šaty, které jí krásně ladily k modrým očím, ale mé byly rozhodně lepší. "Jen o dvě hodiny," zasmála jsem se "něco jsem měla na práci." vymlouvala jsem se.
Elis si mě přeměřila pohledem "Jo? Nakupování s fešným cizincem?", zůstala jsem na ní zírat "Jak to víš?" Usmála se "Viděla jsem vás. Upřímně je pěknej, ale divnej. Hodně. Kdo to vůbec je?" vyzvídala. Protočila jsem očima "Popravdě, je to Stefanův bratr." ukojila jsem její zvědavost.
Zůstala stát s otevřenou pusou, bylo to hrozně směšný. "Já můžu říct jen wow," brblala nepřítomně a pak si prohlídla moje šaty. Chvilku přemýšlela a pak ze sebe vysoukala "Řekla jsem, že si máš obléct něco sexy, ne se proměnit v dvaceti letou modelku.", brala jsem to jako kompliment.
Uvnitř domu bylo narváno. Většinu těch lidí jsem ani neznala. "To je tu celá škola?" hádala jsem, Elis zavrtěla hlavou "Skoro celý město a taky pár známých," slovo pár to moc dobře nevystihovalo. "Zbláznila ses," ujasnila jsem jí a musela hned přijmout několik gratilací.
"Tohle je můj bratranec ze Severní Karolíny," ukázala Elis na vysokého bruneta, který se bavil s Agnes u kulečníku. Počkat, co tady dělala Agnes? "Ty si pozvala i jí?" nestačila jsem se divit. Elis si dala ruce přes prsa "Jinak by nepřišel Joseph," vymlouvala se. "Aha, jasně." uznala jsem.
"A tohle je Camille," mrkla na drobnou blondýnku s dlouhými vlasy "tu ani neznám, ale vypráví dobrý vtipy." řekla Elis a já se začala smát. Tohle by udělala jen ona.
"Hej oslavenče! Začni se bavit." nakázal mi někdo, podle hlasu někdo opačného pohlaví. Otočila jsem se na kluka, který mi do ruky nacpal kelímek s pivem a pak mi vlepil pusuna rty a utekl. To se pro změnu smála Elis.
"Kdo to byl?" ptala jsem se zmateně, odpověď jsem nedostala, byla jsem si téměř jistá, že to Elis taky neví. Ale jak věděl, že je to párty pro mě? Napila jsem se piva a pak mě napadlo, jestli do něj třeba nedal extázi, ale tu myšlenku jsem zahnala a šla se bavit. Byla jsem ráda, že jsem si vzala obyčejný baleríny a ne boty na podpatku, protože bych si asi vyvrkla kotník.
"Víš, že jsem pozvala i Stefana?" zeptala se mě Elis trochu naštvaně, "Ne, jak bych to mohla vědět? Jsi v pořádku?" ujišťovala jsem jí. V očích měla vzteklé plamínky a já doufala, že je to jen alkoholem. "Nechtěl, ale když jsem mu řekla, že je to pro tebe... připadalo mi, že o tom začal uvažovat."
Tak o to jí šlo. "Elis, jestli tě to uklidní, se Stefanem nic nemám ani mít nebudu. Jasný?" uklidňovala jsem jí, kývla a celá se rozzářila "Tak se pojď bavit." rozkázala.
Ona žárlila na mě? No to asi těžko. Nejsem holka, o kterou by měli kluci zájem.Poslechla jsem Elis a začala si užívat. Jednou se to nezblázní. Vypustila jsem z hlavy všechny starosti. Najednou jsem stála se svou blonďatou kamarádkou na starodávném stole a blbnuly do rytmu hudby. Smály jsme se jako blázni a ostatní se k nám stále přidávali. Bylo to super.
Kdyby tohle viděla její teta, zabila by nás tady všechny. Ale ona je naštěstí pryč. Nikdy by nic takového nedovolila. Byla hrozně přízemní a nedokázala se bavit.
"Já chci ještě pivo," zaskučela Elis a chtěla seskočit ze stolu, ale já jí chytla "Ty musíš být nacucaná jako houba, radši tancuj." k mému překvapení mě poslechla. Kdykoliv přišla nějaká známá písnička, všichni hned začali falešně zpívat. Včetně nás dvou.
ČTEŠ
Touch Of Darkness
FanfictionDotek Temnoty Mezi tmou a temnotou je jeden rozdíl. Velký rozdíl. Tma je noc, je tam, kam nemůže světlo. Temnota je on. A on může kamkoliv. "Láska k člověku ničí tvé srdce, které pak hledá novou. Láska k upírovi ti nikdy nedá možnost hledat jinou."...