"Jak to myslíš?" zeptala se a já slyšela v pozadí hudbu, což znamenalo, že už byla na párty. "Řeknu ti to zítra a pak se ode mne dozvíš ještě něco," řekla jsem a položila to. Jen ať je napjatá.
Zbytek včera jsem opravdu strávila čtením knihy a usrkávání čaje. Občas mi Elis poslala nějakou fotku na mobil z párty a mě to jen usvědčilo, že jsem ráda, že jsem nešla. Jelikož byl náš dům jediný neozdobený, nešli k nám ani žádní koledníci.
V úterý ráno jsem vstala opravdu pozdě. Byla jsem doma sama, protože táta musel do práce a škola, kam chodila Jane tohle nepořádala, tudíž neměla volno.
1. listopadu
Jsem ráda, že jsem nešla na Elisiinu párty ve škole. Podle fotek to za moc nestálo. Dnes si s ní hodlám popovídat. Včera za mnou přišel Damon s tím, že mu Elis vynadala za to, že nejdu. Ona je neuvěřitelná! Rejpání do mě je jedna věc, ale tohle už přehnala. Na druhou stranu, možná bych jí to tolik za zlé mít neměla. Díky tomu se tady Damon stavil a skoro mě políbil.
Skoro píšu proto, že pak přišel táta. Nic neviděl, ale myslím, že mu to došlo. Ptal se, zda bych mu řekla, kdyby se mezi námi něco dělo a já řekla že ano. Neřekla bych to.
Přijde mi, že tohle je moje věc.
Vzhlédla jsem, abych se podívala na hodiny. Nečekala jsem, že by Elis vstala nějak normálně, ale v jedenáct už by mohla být minimálně vzhůru. Převlékla jsem se z pyžama do normálního oblečení a pak se vydala za ní.Ani jsem se nenajedla. Dveře mi otevřela její máma. Ivy, chtěla abych jí tykala. Byla hrozně hodná, ale co se týkalo školy, byla přísná. Na chvilku se mi vybavil náš rozhovor první školní den. "Ahoj, je tady Elis?" usmála jsem se. "Ahoj Katie, ještě vyspává. Pojď." řekla Ivy a pustila mě dovnitř.
Měli velký dům, ale taky měli tři děti. Elis měla bratry, dvojčata. Strašní zmetci, ale dokázali pobavit. Byli jen o půl roku starší než moje sestra. Vzala jsem to rovnou k Elis do pokoje a když jsem otevřela dveře, uviděla jsem Luka a Taylora, jak jí sedí na posteli.
Vlastně seděli na Elis a něco na ní lepili. "Co to provádíte?" zasmála jsem se u dveří, ti dva z ní okamžitě seskočili a zmizeli. Na obličeji měla různobarevné papírky a snad tunu lepidla. Ta bude koukat, až se probudí. Vzala jsem ze stolu její mobil a vyfotila jí. Taková památka.
Nemohla jsem si odpustit nastavit jí tu fotku jako tapetu a poslat jí sobě, abych si jí mohla přidat ke kontaktu. Když jsem měla hotovo, začala jsem jí budit.
"Šípková Růženko," zaječela jsem jí do ucha a ona sebou trhla. Kluci museli být fakt opatrní, protože Elis měla hrozně křehké spaní."Co blbneš?" vynadala mi a promnula si oči, přičemž si strhla několik papírků. Rozesmála jsem se, "Co to je?" zeptala se mě a já jí podala pudřenku, kde měla i zrcátko. "Já ty dva uškrtím," zaskřípala zuby a začala si papírky slepovat přičemž si musela strhnout několik chloupků.
"Depilace zadarmo," pronesla jsem pobaveně, "V čem jsem měla pravdu?" vychrlila na mě najednou. Trhla jsem sebou "No," začala jsem, už se mi do toho moc nechtělo. "Co? Dala ses s Damonem dohromady?" zasmála se.
"Tak trochu," přiznala jsem. Byla jsem přesvědčena, že čekala, že jí vynadám. "Děláš si srandu?" vyvalila na mě oči a já zavrtěla hlavou. "No povídej!" vyzvala mě a s syknutím sundala dalších pár papírků.
Začala jsem jí tedy líčit všechno, na co jsem si vzpomněla. Řekla jsem jí, že jsme se dvakrát skoro líbali, ale vždy nás někdo vyrušil. Vlastně to byl v obou případech táta.
ČTEŠ
Touch Of Darkness
FanfictionDotek Temnoty Mezi tmou a temnotou je jeden rozdíl. Velký rozdíl. Tma je noc, je tam, kam nemůže světlo. Temnota je on. A on může kamkoliv. "Láska k člověku ničí tvé srdce, které pak hledá novou. Láska k upírovi ti nikdy nedá možnost hledat jinou."...