10. Bölüm

51 8 7
                                    

Elif→ Sinan
Sinan→ Elif
Burak→ Elif
Sude→ Yiğit
Yiğit→ Elif
Seviyor.

Yukarıda kim kimi seviyor, görülmektedir.

_____

Beraber eve gittik. Bunları unutmaya çalıştım. Feyza odadamdaki birkaç tane olan bebeklerle oynuyordu. Bebeklerin sayısını umursamıyor, eğlenmesine bakıyordu.

Bizde o sırada birer kahve aldık. Ece odaya gidip Feyza'yı çağırdı ve birlikte Bahçedeki çardağa oturduk. Feyza çimlerin üstünde yuvarlanıyordu. Bizde uzun bir sohbete daldık.

_____
Sinan'dan

Elif'in beni bırakma sebebinin Ahmet Tuğrul olduğunu düşündüm. Artık bu adam fazla olmuştu. Bizim hayatımıza karışamazdı.

Hızlı ve sinirli adımlarla yanına gittim.

- Sen bizim mutluluğumuzdan ne istiyorsun? Bize engel olma yeter artık!

Diye bağırdım.

- Sen kim olduğunu sanıyorsun? Bağırma bana!

- Bize yaptıların yetmezmiş gibi birde sırıtıyorsun! Senin yüzünden hayatımız zehir oldu!

- Evet. Mutluluğunuzu bozdum. Haklıydım da.

- Hiç de haklı değilsin. Birdaha bize bulaşma.

Arkamı dönüp giderken arlamdan ateş etti. Yere düştüm. Ama evde olduğumuz için kimse farkında değil tabiki.

Ahmet Tuğrul'dan

Bakalım bu sefer ne yapacaksın Elif?

Telefonumu alıp Elif'e mesaj attım.

"Sinan'ın işi bitti. Şu adrese gelirsen onu son kez görebilirsin."

Altına adresi yazdım ve gönderdim.

Elif'ten

Sohbet ederken telefomuna mesaj geldi. Baktım. Defalarca okudum.

Koşar adımlarla bahçeden çıkarken bana sesleniyorlardı. Ama ben hiç umursamadım.

Gözyaşlarıma engel olamadım. Ya Sinan'a birşey yaptıysa... Korkuyla adresteki eve geldim. Sinan yerde yatıyordu.

Hemen onu kaldırmaya çalıştım. Korku dolu gözlerle gözlerini açması için dualar ettim.

- Bunu neden yaptın? Ne istedin ondan? Ahmet Tuğrul sen benden ne istiyorsun?

- Adım Ahmet Tuğrul değil.

- Gene mi adını değiştirdin? Bak. Bu sefer bana gerçek adını söyle.

- Burak.

- Emin misin? Gerçek adın Burak. Bir daha değiştirmeyeceksin?

- Evet. Hatta kimliğimi göstereyim.

Masanın üstünde duran kimliği getirip gösterdi.

Ad: Burak
Soyad: AYSOY

Yazıyordu. Kimliği elime alıp inceledim. Sahte değildi. Geri eline verdim.

- Yine de bu Sinan'a zarar verdiğin gerçeğini değiştirmez. Artık yeter! Çık git hayatımdan!

Ambulansı aradım. Hastaneye kaldırıldı. Doktor odadan çıkınca durumunu sordum.

DİNİMİZ İSLAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin