~~Bellas perspektiv~~
- Vadå hur? Hon är underbar! Säger jag och ler stolt och retsamt
- Underbar?! Hon är en plåga! Säger han och ställer sig bredvid Felle och Liam har sin arm på Felles axelFelle flyttar sig eftersom Liam lutade sig mot Felle's axel. Liam ramlar på golvet och jag o Felle skrattar åt honom, jag går över honom med fina steg och går fram till Felle.
- Smart...viskar jagJag går vidare in i vardagsrummet och Felix sitter på golvet med Isa framför henne, Isa får syn på mig och vi båda blir jätte glada. Isa sitter på golvet i en skräddare och hon tar upp armarna o viftar på dom, hon gapar stort och glatt. Jag går fram till henne med glada steg, när jag kommer fram så bär jag upp henne i min famn och snurrar runt två varv, hon skrattar sitt gulliga skratt. Jag ler stort och sätter mig på golvet med Isa framför mig, jag lägger mig på mage framför Isa med mitt huvud lite längre ner från hennes mage. Hon tar fram händerna till ansikte och hon faller framåt mot mig, det är ingen hård smäll så hon börjar inte gråta, hennes huvud är framför mitt och hon ler stort. Jag gosar min näsa mot hennes och jag ler varmt och tryggt, jag är så lycklig just asså! Jag har ett perfekt barn som älskar mig otroligt mycket! Och en underbar pojkvän som stöttar mig igenom allt, sen har jag dom bästa vännerna man kan ha som aldrig låter en vara nere, vad kan gå fel nu? Inget.
Felle och jag är dom ända kvar då Felix o Liam gått för längesen. Just nu sitter jag och ammar medan Felle sitter med kontrollen i handen för att bläddra efter en film på tv:n. Isa verkar halvt somna när hon ligger i mina armar vilket är så gulligt. Jag älskar att se henne sova, hon är ett mirakel. Vårt mirakel.
________________________
Asså ni är bääst!! Tack så sjukt mycket! Ses i nästa kapitel! Hejdå!Kram🙊❤️
YOU ARE READING
My own bad boy
Teen FictionBella är en Good-Bad blandning, Filip är bara bad. Är dom perfekta för varandra? Det tror Bella när hon ger sig in på ett äventyr hon inte kan backa sig ur ut nu. • Copyright! • Bästa placering: 1 i 'tonårsromaner' • Skrev boken när ja va 12 år så...