Študenti Roktortu trávili posledný deň v škole, a všetci sa postupne balili a chystali sa na prázdniny domov. James sa nemohol dočkať kedy rodičom predstaví Lily. Bol presvedčený, že sa im bude páčil. A ak náhodou nie, nezáležalo by na tom, hoci by ho to mrzelo. Lily sa už tešila menej. Nie kvôli Potterovcom, ale nechcelo sa jej ísť domov a opäť denne zažívať hádky s Petuniou. Alice si pospevovala, znamenalo to, že čoskoro uvidí s Frankom a Mary sa tešila na svoju malú sestričku, ktorá sa chystala na Rokfort budúci rok. Všetky už boli zbalené, iba Lily sa k tomu akosi nemala.
„Si v poriadku?" spýtala sa jej Victoire a sadla si k nej na posteľ.
„Ja ani neviem popravde." Lily mykla plecami. „Nemám náladu ísť domov a počúvať Petuniu, že som nenormálna, príšera a že by ma mali izolovať od slušných ľudí a podobne." vravela smutne.
„To je mi ľúto Lily." Victoire jej stisla ruku. „Ale možno to tak naozaj nemyslí."
„Asi máš pravdu. Možno Tuni keď má toho svojho divného snúbenca, sa mi prestane starať do života." usmiala sa Lily optimisticky
***
V jeden z chlapčenských izieb chrabromilskej klubovne prebiehal obdobný rozhovor. S tým rozdielom, že tam chýbal Remus a veci mu balil Teddy s Jamesovou a Siriusovou pomocou. Peter svoje veci už zbalené mal, lenže odišiel na stretnutie svojho Pľuvadlíkovho klubu.
„Čo sa Remusovi vlastne stalo?" vypytoval sa Teddy, hoci to dobre vedel. Včera bol spln a on celú noc nespal. Akoby aj mohol ... avšak neprezradil ani slovkom, to že vie o ich nočných výletoch.
„Asi prechladol." zaklamal Sirius. „Ale bude v poriadku. Pomfrytka si ho tam ale nechala. Vieš aká je prehnane starostlivá.
„A ty, Teddy?" prerušil ich rozhovor James, skôr než by sa rozhovor zvrhol do roviny, keď sa Sirius ešte viac zamotá.
„Ja čo?" nechápal Teddy otázke.
„Ty nejdeš domov?"
Teddy sa usmial. „Aha toto ... Nie, ... s Vic sme sa rozhodli stráviť Vianoce na Rokforte. Jej rodina je vo Francúzsku a nechcem ju tu nechať samú."
„To je od teba veľmi pekné." pochválil ho James. „Tiež by som to pre Lils spravil."
„Tým som si istý." uškrnul sa Teddy.
„Každopádne snáď na Silvestra by sme sa mohli stretnúť. Ak sa budete vedieť s Vic dostať do Londýna. Kto je tento rok na rade? Peter či Remus?" obrátil sa James na Siriusa s otázkou.
„Remus." odvetil po chvíľke Sirius. „Ide o to, že sa každý rok stretávame u jedného z nás ..." vysvetľoval Sirius Teddymu keď videl Teddyho nechápavý výraz. „Aby sme oslávili Silvestra a tak."
Teddy sa usmial. „Urobím všetko aby sme sa tam s Victoire dostali." sľúbil. Naozaj by mohol spoznať svojich starých rodičov? Bolo by to skvelé.
***
Remus sa vyspal a vďaka elixíru na stlmenie a zmierneniu bolesti sa cítil o dosť lepšie. Na stolíku mal položené svoje hodinky, skontroloval čas, a videl, že dosť času prespal. Vedel, že sa potrebuje ešte zbaliť.
Práve sa chystal vstať, keď vošla madam Pomfreyová. „Ešte lež!" prikázala mu. „A ty si na chvíľu tiež oddýchni." tentoraz hovorila k niekomu inému. Uvedomil si, že je to Alexandra. Prudko sa posadil, zľakol sa, že je zranená, ale vyzerala normálne ako vždy. Krásne. Keď sa madam Pomfreyová otočila Alexandra naňho žmurkla. Ošetrovateľka ju prinútila aby sa posadila. Dala jej akýsi ružovkastý elixír. „Oddýchni si." rozkázala prísne a odbehla.
VOUS LISEZ
Nondum omnium dierum sol occidit [HP Fanfiction]
Fanfiction... Ešte nezapadlo slnko všetkých dní ... Troška netradičný príbeh o Záškodníkoch ♥ Genre: Romantika, Dráma, Dobrodružstvo. Fanfiction Rating: + 15 Pairing: Teddy Lupin & Victoire Weasley Teddy doučuje Vic...