Część 3 Uczennica

75 6 1
                                    

Była 00:00 kiedy poczułem czyjś wzrok na sobie, otworzyłem oczy i rzucił się na mnie Jeff. Złapałem za encyklopedie walnołem go parę razy, aż obudziłem Tobiego.

-Ty baranie!!-wykrzyczałem

-Sorry!!-przepraszał Jeff

Po tym jakieś 3 godziny nie mogłem spać. Kiedy się obudziłem zauważyłem że jest już 8:00.

-O nie-powiedziałem do siebie-Wstawać!!-wykszyczałem budząc innych

-O jaśnie panowie wstali-powiedział zdenerwowany Slenderman-kara was nie ominie

Ja miałem kare na telewizje na 3 tygodnie, Jeff zabijanie na tyle samo czasu, a Tobi na gofry. Tak wyglądały całe 3 dni w szkole. Kiedy Slender kazał Tobiemu iść sprawdzić karteczki wybrałem się z nim. Wiedziałem że ma dojść jakiś nowy uczeń i zastanawiałem się kto to może być. Nawet nie zauważyłem kiedy oddzieliłem się od Tobiego. Szedłem tak 2 godziny myśląc że dojdę do willi, ale się myliłem. Gdy tak szedłem spotkałem dziewczynę w moim wieku. Miała brązowe włosy,okulary i pomarańczową bluzkę z kwiatami.

-Cześć jestem Tomek-powiedziałem do dziewczyny

-Hę o j..ja je..jestem K..Kasia-powiedziała nieśmiało 

Dziwne kogoś mi przypomina, ale nieważne staliśmy tak kilka minut.

-Gdzie idziesz?-powiedziałem zauważając torbę

-O szukam internatu, który powinien tu być-powiedziała nieśmiało

-To chodźmy razem-oznajmiłem z uśmiechem

-D...dobrze-wyjękała

Chodziliśmy tak parę minut, ale doszliśmy do willi. Kiedy weszliśmy to dostałem wielki opieprz od Slendiego i powiększono mi karę do 4 tygodni fajnie nie? Kasia mi podziękowała nieśmiale, ale nadal mi kogoś przypomina tylko nie wiem z kąt.    

         

   

Szkoła CreepypastOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz