Vincent otvoril kasu. Dnešný zárobok? Biedny. Mal dvoch zákazníkov. Aj to bol jeden on sám. Ľutoval sa. Preto si prispel. Ako z toho zaplatí nájom, nevedel.
Za pár minút sa mu končila otváracia doba, a on už ani náhodou nikoho neočakával. O to väčšmi ho prekvapilo, keď sa zvonkohra nad vchodom predsa len rozoznela. Zdvihol pohľad tým smerom, no nikoho nevidel. Dvere boli pootvorené, aj keď na ulici už dávno žiadni ľudia neboli. Odfrkol si a prečmochtal sa ku nim.
Siahol si do vrecka a nahmatal kľúče. Chcel ich vytiahnuť, ale zasekli sa mu v nohaviciach. Niekoľkokrát nimi prudko trhol a napokon sa mu podarilo vyrvať si ich z nohavíc, spolu s hrčou nitiek a žmolkov. Na dvakrát zamkol.
Urobil krok dozadu a o niečo sa potkol. Šľahlo ho chrbtom o zem a on si udrel hlavu.
Keď prestal vidieť dvojmo, pomaly sa pozviechal a vyhrabal na nohy. Otriasol sa a pozrel pod seba. Šok, ktorý zažil, sa ani nedá opísať. V tej chvíli by sa mu krvi nedorezali. Oči rozšírené od hrôzy, strachu... Nedokázal uveriť tomu, čo pre nimi mal. Nebolo to len tak.. niečo. Bolo.. bolo to telo. Priamo pod ním ležala na zemi podivne schúlená mladá žena. Aj keď podľa jej výzoru už určite najmladšia nebola. Mŕtvolne na neho hľadela zašednutými bielkami.Kľakol si ku nej na zem a dvoma prstami sa jej pokúsil na krku nahmatať pulz. Nič necítil. Nebol síce veľký expert v tejto oblasti, no bol si istý tým, že bola mŕtva. Ako sa sem dostala? Bol by prisahal, že tam nebola, keď šiel ku dverám. Vstal a kráčal k telefónu pri pokladni, keď sa za ním niečo mihlo. Zamrzol a pomaly otočil hlavu.
Nikoho nevidel. No to ho neupokojilo. On totižto nevidel doslova nikoho. Iba vypleštil oči. Tá žena.. bola preč. Nechápavo sa obzeral po obchode. Otáčal hlavu z jednej strany obchodu, od jednej steny až po druhú. Len pokrčil plecami. Asi si na večer nemal dávať toho jointa. No keď sa obrátil chrbtom ku dverám, aby sa od nich dostal čo najďalej, od hrôzy vykríkol.
We are all searching for someone whose demons play well with ours.
- Haris Lithos.
Well then, 2nd story, dúfam, že vás to trochu nabudí :) tento príbeh mám napísaný dopredu, čiže v prípade, že to niekoho skutočne začne baviť (o čom síce silno pochybujem :D ) vie, kde nájsť pokračovanie ;)
Nearine 💕
YOU ARE READING
Démon anarchie //pozastavené
Paranormal„Už ako malé dieťa ťa rodičia naučia, že nemáš veriť cudzím ľuďom a sadať k nim do auta," odsekol. „A ja teda nemám ani len poňatia, kto si." Zastala a otočila sa ku nemu tvárou. Odfrkla si. „Keby si vedel, čo všetko na teba číha v temnotách, ja by...