Prečo musia byť všetky doktorky, ktoré stretne ako osiny v zadku? Otrávené, otravné a mrzuté. Táto, jeho obvodná lekárka, jeho kardiologička, jeho psychiatrička, jeho zubárka, tá, čo mu vyšetruje prostatu... Všetky sú také namrzené. Akoby bol ten deň najhorší v ich živote. To by ich mali teda veľa.
Vzdychol a škaredo zazrel na policajtov. Tých vtipov už bolo dosť. „Bavíte sa dobre?"
„Pane, tvrdíte nám tu, že sa vás pokúsila zabiť štrnásťhodinová mŕtvola. Bez akéhokoľvek dôkazu o tom." Očividne venoval patologičkinmu vysvetľovaniu väčšiu pozornosť, ako sa mohlo zdať. „A to, že tvrdíte, že z nej namiesto krvi vidíte vytekať mazľavú zelenú tekutinu a cítite síru, vám na pravde nepridáva," vyhlásil Horatio.
„My tiež nehovoríme o všetkom, čo je z vás cítiť. Aj keď je pravda, že marihuana môže vyvolávať halucinácie, je zaujímavé, že s vami dokázala urobiť.. toto," poznamenal ten zavalitejší. „A či sa bavíme dobre? No, to posúďte sami."
„Obchod má kamerový bezpečnostný systém," odvrkol Lance. Policajt sa zarazil. Pozrel na druhého a potom sa znovu obrátil k Lanceovi. „Na to ste si spomenuli až teraz?"
Pokrčil plecami. „Nikto sa ma nepýtal."
O päť minút už policajti nasadali do auta aj s kazetou s kamerovým záznamom. Smiech ich prešiel hneď ako si ho prezreli. Dal Vincentovi za pravdu. Bolo na ňom presne to, čo im opísal. Bol priamy pohľad na miesto, kde sa zrazu objavila tá žena. Jednu chvíľu bolo to miesto prázdne a hneď v ďalšej už tam ležala ona. Ale bolo zvláštne, že nebolo vidno to zviera. Tá žena bola proste stále žena. Nestala sa z nej tá sírou páchnuca príšera. No aj tak sa cítil trápne za to, že to, čo sa stalo, a to, čo ON urobil, bolo na videu. Zdvihol sa mu žalúdok, keď videl, ako tomu zvieraťu rozmlátil lebku. Na chvíľu mu ho bolo skutočne ľúto. No aspoň dlho netrpelo. Aj keď mu teda vytiekol mozog z kečky.
Vincent zamkol obchod a ponáhľal sa do auta. Už by nevydržal ani o minútu dlhšie. Navyše ho odtiaľ vyháňal strážnik, ktoré ho tam policajti nechali, aby sa uistili, že nikto nevkročí do obchodu, ktorý bol stále miestom činu. Aspoň mu ho postráži. Vincent pochyboval, že by sa tam teraz niekto pokúsil vlámať. S tým policajným autom zaparkovaným hneď na obrubníku pred obchodom by to bolo veľmi odvážne. A veľmi hlúpe. Aspoň na jednu noc bude mať pokoj od vymáhačov výpalného.
You have no control over what the other guy does. You only have control over what you do.
- A. J. Kitt
Heeeyy guys :) pekný večer a príjemné čítanie prajem!! vtipné je, že to sem pridávam ako na bežiacom páse, pretože to mám vymyslené už tak rok, ale koniec ešte napísaný nemám :D
N 💕
YOU ARE READING
Démon anarchie //pozastavené
Paranormal„Už ako malé dieťa ťa rodičia naučia, že nemáš veriť cudzím ľuďom a sadať k nim do auta," odsekol. „A ja teda nemám ani len poňatia, kto si." Zastala a otočila sa ku nemu tvárou. Odfrkla si. „Keby si vedel, čo všetko na teba číha v temnotách, ja by...