Kapitola 6. - Why can't I breathe?

26 3 2
                                    

Vincent zabudol podradiť a tak sa zo svetelnej križovatky pohol na trojke. Zaklial a kým to stihol urobiť, auto vydalo príšerný škrípavý zvuk – predsa len už nebolo najmladšie – a ťažkopádne sa pohlo z miesta.

Cesty boli prázdne. Teda okrem tmavého bmwéčka, ktoré išlo tak rýchlo, že ho čoskoro stratil z dohľadu. Oči ho rezali a ruky mal ochabnuté. Ledva dokázal udržať volant. Adrenalín, ktorý sa mu v krvi nahromadil rýchlo vyprchal a on sa cítil na odpadnutie. Snažil sa udržať oči otvorené zo všetkých síl, no vážne zvažoval, či auto nepristaví pri krajnici, aby sa vyspal. 

Pohľad sa mu rozmazával a na jedinú stotinu sekundy bola čierna jediná farba, ktorú videl. Avšak aj počas takej krátkej chvíle sa toho veľa zbehne. Niečo strašne udrelo o strechu jeho auta a skĺzlo sa to po jeho pravej strane. Vincent sa strhol, dupol na brzdu a zašmykoval. Nebol si úplne istý tým, čo to bolo. Vyskočil z auta a rozhliadal sa okolo seba. Nevidel nič. Pozrel hore.. a tiež nevidel nič. Prstami prešiel po laku, no nenahmatal žiadne preliačiny. Nič nenasvedčovalo tomu, o čom bol presvedčený, že sa stalo. Ten pocit už dnes zažil druhýkrát.

Pokúsil sa vybaviť si ten obraz. No všetko sa to zbehlo tak rýchlo. Krátko na to, ako začul ten rámus sa mu po boku auta skĺzlo niečo v snehovo bielom. Alebo niekto. Možno to bol jeho strážny anjel, ktorý ho zachránil pred haváriou.


„Alebo to bol padlý anjel, ktorého poslali aby ťa zabil, keď to tá blonďavá zombíčka nedokázala. A ten anjel nevedel pristáť, pretože je to rovnaký nemorút, ako si ty. V tom prípade máš reálnu šancu na prežitie. Ó, alebo nejaké lietadlo, sťahujúce predajňu textilu malo príliš veľa nákladu, tak vyhodili plastovú figurínu. Alebo, čo je pravdepodobnejšie, niekto bol na maškarnom za Perinbabu, vypil priveľa vaječného likéru a usúdil, že Air-perina je najrýchlejšia spoločnosť prevádzkujúca medzimestskú hromadnú dopravu," posmieval sa MU Lance. Robil MU to často.


„Drž hubu, Lance," otrávene ho zahriakol Vincent a potlačil nutkanie mu jednu vraziť. Dnes toho zjavne prežil priveľa a bolo treba sa poriadne vyspať, a to, že si do neho ešte ktosi vyskakoval mu na energii nepridávalo.

Halucinácie mu práve pravdepodobne zachránili život. Domov to už nemal ďaleko. Na najbližšom exite zíde z diaľnice a prespí sa. Keď nasadal do auta, prebehol mu mráz po chrbte a poslednýkrát sa obzrel. Stále nič nevidel. Pripútal sa, naštartoval, preradil rýchlosť z trojky na dvojku, pozrel pred seba a.. oči sa mu hrôzou rozšírili, ústa pootvorili. V tej chvíli by sa v ňom krvi nedorezali.


„Áno, máš pravdu. Toto je jednoznačne tvoj strážny anjel," prikývol Lance uznanlivo s posmešným úškľabkom na tvári. 


Fly over me, evil angel. Why can't I breathe, evil angel?

- Breaking Benjamin


hmmm-key :D začínate si všímať nejaké zvláštnosti? ak áno, sem s nimi :D som zvedavá, na čo prídete, come on, guys!! i am sooo curious :D

N 💕  

Démon anarchie //pozastavenéWhere stories live. Discover now