Obyčajne by mu bol Vincent odpovedal nejakou uštipačnou poznámkou, no teraz mal dosť práce s venovaním sa tomu, čo mal priamo pred očami. Nechcel tomu veriť a z celého srdca dúfal, že to je iba halucinácia. Že to nie je reálne. No bolo. Tá žena s mŕtvolným pohľadom pred autom bola skutočná až príliš. V snehovo bielej nočnej košeli so špinavým spodným lemom. Vyzerala ako ten duch z pilotného dielu Supernatural.
Vincent ani na moment neuhol pohľadom. Nechcel sa pohnúť príliš rýchlo, aby po ňom náhodou nevyštartovala, preto iba pomaly zdvihol pravú ruku k palubnej doske - stále sledujúc ju pohľadom – a zamkol sa.
Žena spozornela a spravila k nemu krok. Hlava jej ovisla nabok a vlasy jej zakrývali polovicu tváre, no jej oči ho stále pozorovali. Bielka mala podliate krvou a dúhovky, kedysi sivé, vyzerali, akoby sa na neho pozerala skrz mliečne sklo. Ako niekoľkodňová mŕtvola. Teraz si uvedomil, že tá otravná patologička mala asi pravdu. Pochyboval, že bola náhoda, že narazil na ďalší taký exemplár.
Znovu sa pohla o krok. A potom o ďalší. Pomaly, no plynule sa k nemu približovala.
Autu zdochol motor, preto bolo treba znovu naštartovať. Otočil kľúčom v zapaľovaní a auto začalo vrčať. Žena k nemu vystrela ruky a zrýchlila. Takmer bežala.
Nemohol čakať, kým sa mu dostane z cesty, pretože to by už bola pravdepodobne pri jeho okne, a ak je taká silná ako tá predošlá, nebola by pri aute, ale v aute, na ŇOM, preto Lance pevne zovrel volant a pohol sa ku nej. Postupne zrýchľoval až sa dostal na maximálnu povolenú rýchlosť. Samého ho to prekvapilo, pretože sa to tomu autu už dlho nepodarilo. Presne tak rýchlo prešiel miestom, kde stála. Plán by mu bol vyšiel, keby tam ešte vtedy bola. No zmizla tesne pred tým, ako by ju jeho auto zrazilo.
Lance zabrzdil a znepokojene sa obzeral okolo seba. Nemal z toho dobrý pocit. Nemohla predsa len tak zmiznúť. Aj keď sa tomu nečudoval. Videla, ako sa k nej blíži. Zjavne nebola taká sprostá ako zombíci z The Walking Dead. To bola smola. Už by bola dávno mŕtva. Teraz možno umrie on sám. Spolu s NÍM.
Kým sa Vincent znovu dostal k volantu, Lance ich oboch stihol dostať do maléru.
Iba na chvíľu sa nepozerá a už nevie, kde sa tá ženská nachádza. Práve vtedy mohla byť kdekoľvek. Možno aj priamo za ním. Vincent sa strnulo obrátil a od úľavy si vydýchol. Nebola tam. Z tej myšlienky mu prebehol mráz po chrbte.
Srdce mu divo bilo až kdesi v krku. Najhoršia je tá nevedomosť, prebehlo mu mysľou. Keď neviete, či je, alebo nie je niekto nažive. V tomto prípade, kde ten niekto je.Vincent sa ešte poslednýkrát poobzeral a pohol sa z miesta. Stále mal zlý pocit. Každú chvíľu sa mu mohla opäť objaviť pred autom. Alebo.. z hrdla sa mu vydral jediný výkrik. Plný oprávneného zdesenia. Pretože bol to posledné, čo vo svojom živote urobil. Vykríkol.
A posledné, čo zazrel, bola jeho vrahyňa, naťahujúca ruky k jeho krku a ich chladný dotyk zo sedadla spolujazdca. Začul niečo prasknúť.
Sometimes there is no next time, no time-outs, no second chances. Sometimes it's now or never.
- Alan Bennett
hey yo :D nová časť + konečne víkend :) posledné dva týždne boli o držku :D
Nearine 💕
YOU ARE READING
Démon anarchie //pozastavené
Paranormal„Už ako malé dieťa ťa rodičia naučia, že nemáš veriť cudzím ľuďom a sadať k nim do auta," odsekol. „A ja teda nemám ani len poňatia, kto si." Zastala a otočila sa ku nemu tvárou. Odfrkla si. „Keby si vedel, čo všetko na teba číha v temnotách, ja by...