Kráčal. Nevedel kam a nevedel prečo. Iba to robil odkedy sa prebudil. Aj keď si nebol istý tým, či vôbec spal. Nič si nepamätal. Nevedel kým je, ani kde to tu je. Všade okolo videl iba biele svetlo. Boleli ho z neho oči. Ako keď sa človek pozerá dlho do slnka. Lenže on nemohol odvrátiť pohľad. Bolo to všade. Dokonca ani on sám nevrhal tieň. Kráčal ďalej a jeho oči sa prispôsobovali nepríjemne bielej navôkol.
Nevedel, ako dlho išiel. Prestal rozumieť tomu, ako čas plynul. Nevedel si predstaviť zvuk. Ani niečo iné ako tú bielobu ktorá teraz napĺňala celý jeho výhľad.
Zrazu začul šum. Šum, z ktorého postupne vystúpili hlasy. Ale nerozumel im. Bol dosť blízko aby ich počul, ale nie dosť na to, aby im porozumel. Z nejakého dôvodu si bol istý tým, že hovorili o ňom. Proste to vedel. Obzeral sa, či náhodou niekoho neuvidí a.. v diaľke čosi zazrel. Jediná tmavá silueta široko ďaleko. Vydal sa za ňou.
Šum ustúpil do pozadia a ostali iba dva hlasy. „Je nebezpečný," hovoril jeden z nich. „Nemá ucelenú osobnosť a nevie sa ovládať. Ten druhý ho dokáže úplne posadnúť."„Práve vďaka tomu dokázal prežiť tú prvú," argumentoval druhý hlas. Nevedel rozoznať, či patril žene alebo mužovi. Odniekiaľ ho však poznal. No nevedel si vybaviť, komu patril. „Nemá nad ním absolútnu kontrolu. Práve on mu zachránil život."
„To je jedno. Má problém so sebakontrolou. To nemôžeš prehliadať," oponoval prvý hlas. „Nemôžeme ho tam znova poslať. Môže narobiť viac problémov ako máme teraz."
„Vieš veľmi dobre, že nikoho iného nemáme. Ak znovu umrie, stiahneme ho. Nasadíme znovu predošlého lovca."
„Myslíš tým, že ju vyrušíš? Za to ťa zabije. Navyše.. oplatí sa oživiť jeho namiesto nej?" podozrievavo sa opýtal prvý hlas. „Myslím, že nie. A keby aj, vezmeš si ho na starosť ty? Dohliadneš na to, aby už neumrel?"
„Vieš veľmi dobre, že my sa do toho pliesť nemôžeme," odvrkol druhý hlas.„Začínam mať pocit, že by sme sa mali. Nechať na svete iba jedného lovca bola chyba. Jeden to nezvláda. A ak ho teda mieniš povolať späť, treba ho oboznámiť so všetkým. Neposlať na neho ďalšiu, aby sa nepremnožili ešte viac ako sú teraz. Ak sa to rozšíri ešte viac, spôsobí to paniku. Môže to prerásť do epidémie."
Sometimes pain is for the greater good.
- Veronica Roth
Hey-yo! znova sa hlásim, posledné dni boli hektické, veľa cestovania, ale super zážitky!! :D
N 💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Démon anarchie //pozastavené
Paranormal„Už ako malé dieťa ťa rodičia naučia, že nemáš veriť cudzím ľuďom a sadať k nim do auta," odsekol. „A ja teda nemám ani len poňatia, kto si." Zastala a otočila sa ku nemu tvárou. Odfrkla si. „Keby si vedel, čo všetko na teba číha v temnotách, ja by...