Η συμφωνια

13.1K 1.3K 128
                                    

Εβγαλα ενα κομματι ντοματας και το εριξα στα φτιαχνω-τα-μαλλια-μου-με-αγαπη-και-κοπο μαλλια του.

Στραβογελασε.Εβγαλε την ντοματα απτα μαλλια του και σηκωθηκε απτο τραπεζι.Γυρισε με εναν χυμο Αμιτα.Εβγαλε το καλαμακι και το τοποθετησε στην τρυπα.Ηπιε μια γουλια.

"Μμμ ο αγαπημενος μου.Κριμα θα παει χαμενος."ειπε και γελασε.

Γυρισα ανησυχα το κεφαλι μου και εκεινος με κοιτουσε με το βλεμμα <<τωρα θα σου δειξω εγω!>>.Το καλαμακι του χυμου ηταν γυρισμενο προς το μερος μου.

"Δεν ελπιζω ...."του ειπα.

"Να μην ελπιζεις.."ειπε και πιεσε το κουτακι με αποτελεσμα ολος ο χυμος να ερθει κατα πανω μου.

"Ιιιιιιι βλακα!"φωναξα κααι σηκωθηκα ορθια.Αρπαξα το ποτηρι νερο που ηταν μπροστα μου και το πεταξα πανω του.

"Ηλιθια!"φωναξε και σηκωθηκε ορθιος.

"Παιδια τι πραγματα ειναι αυτα?"ειπεη κ.Κατερινα.

"Βρες καραβι να φυγεις !"μουειπε απειλητικα.

Εγω η εξυπνη το πιασα το μηνυμα και μουσκεμα απο χυμο κατευθυνθηκα στην πορτα.Παπουτσια δεν προλαβαινα ναβαλω και ετρεξα εξω απτο σπιτι με τις σεξυ(που λεει ο λογος)καλτσες μου.Ειχε αρκςτη κινηση ο δρομος ...Φανταστειτε τι θα σκεφτοταν ο κοσμος αν εβλεπε μια τρελη με χυμο στο μαλλι και καλτσουλες(η Hello Kitty ειναι αυτη?Ρε μαμααα)

Κοντοσταθηκα στην αυλοππρτα..Σκεφτηκα εγω η γρουσουζα οτι πλακα θα εκανε...Νταξ τωρα να με κυνηγησει στην γειτονια?Δεν παιζει...Αλλα που τετοια τυχη?

Ενας βρεγμενος Αρης βγηκε απτο σπιτι με καλτσουλες(Spiderman meets Hello Kitty).

"Τρεξε Μελινα ...!!"μου φωναξε καθως αρχισε να τρεχει προς το μερος μου.

"Μαμααααα μουυυυ!!!"ειπα και αρχισα να τρεχω.

Ετρεχα στους δρομους σαν την τρελη ...Περαστικοι με κοιτουσαν σε φαση <<WTF?>>....Παραλληλα ακουγα τον Αρη να φωναζει διαφορα...

"Δεν θα τρεχεις μια ζωη!Ελα να σε κανω μια αγκαλιτσα!!!"

"Πριτς να μ λειπει το βυσσινο..."

"Θυμισου πως βγηκα πρωτος στους αγωνες στιβου στο χιλιαρι....Εχω και αντοχη και ταχυτητα."

Ναι και εγω τωρα νιωθω να σβηνω.Οκ ουτε 2-3 λεπτα δεν τρεχω...Οκ Μελινα την εκανες την γυμναστικη σου για φετος.

Τα ποδια μου δεν με αντεχουν.Ελαττωνω ταχυτητα.Και τοτε νιωθω δυο χερια να με πιανουν απο πισω.Δυο βρεγμενα χερια...

Οι 2 ΆγνωστοιМесто, где живут истории. Откройте их для себя