Βλεμματα

13.4K 1.4K 138
                                    

"Αυτό?"ρωταω την Φαίη καθώς βγαινω απτό δοκιμαστηριο.

"Καλο είναι...Μα καλα βρε τόσο εύκολα σε άφησαν οι δικοί σου?"με ρωτά η Φαίη.

"Κοιτα θα στο πω για χιλιοστή φορά...Ήρθε σπιτι μου και τον γνώρισα στους γονεις μου.Υστερα αρχισαν να μιλάνε οι άντρες και εγώ με την Μαμα μου φτιαχναμε καφέ.Η μαμα μου τον συμπάθησε με την πρωτη ...το ίδιο και ο Μπαμπας μου.Και έτσι η πρόταση του Αρη για το δείπνο δεν άργησε να γίνει αποδεκτή.Οι γονεις μου τον λάτρεψαν."της εξηγησα.

"Μπράβο πάντως.!Αχχχ μακάρι να σε φιλήσει!"

"Φαίη μην λες βλακειες.Σιγά μην με θέλει..."

"Μα σε κάλεσε για δείπνο με τους δικούς του!"

"Το ξερω..."

"Φέρεται τόσο γλυκά γύρω σου..."

"Ναι..."

"Φίλησε τον εσύ!"

"Τι????????"φωναξα και όλες οι πελάτισσές γύρισαν να με κοιτάξουν.Εγώ τους χαμογελασα αμήχανα.

"Γιατι Οχι?Έτσι αν δεν σε θέλει θα φερθεί σίγουρα σαν κύριος.Αφού οι σχέσεις σας είναι τελείες.Αν παλι σε θέλει...δεν θα μείνετε στο φιλακι..."μου λέει πονηρά.

"Λες?"την Ρώτησα.Ηταν αλήθεια οτι μου φαινόταν καλη ιδέα.Θα το κανω!Τι έχω να χάσω?

"ΝΑΙ λέω!Τεσπα τις υπόλοιπες συμβουλες περί φιλιού θα τα πούμε στο σπιτι.Τώρα παμε σε ενα άλλο φλέγον θέμα...Τι γίνεται με ταα μηνύματα?

"Χθες παλι μιλούσαμε...Λέγαμε βλακειες...Μάλιστα προσπαθησε να μαντέψει ποια είμαι...Έτσι όπως με περιέγραφε νομιζω οτι νομίζει πως είμαι η Ευδοκία απο το Β3!!!"

"Χαχαχαχαχα την Ευδοκία?Έλεος!!!"

"Μην γελάς!!!"της λέω.

"Καλα καλα...εεε ρωτά τον για σήμερα!!!Πες του αν έχει σχεδια για σημερα!!!"

"Ναιιι καλη ιδέα!!!"

"Έχει να δω την συνομιλία σας?"

"Ναι δες την...πρόσεχε μην στείλεις καμια βλακεία!"της λέω καθώς μπαινω στο δοκιμαστηριο να βγάλω το φορεμα.

"ΜΕΛ!!!!!!!!!!"την ακούω να φωνάζει.

"Τι έγινε?"την ρωταω βγάζοντας το κεφάλι μου απτό παραβάν.

"Έστειλε μήνυμα που λέει:Τι θα κανεις απόψε?"μου λέει ενθουσιασμένη.

"Ιιιιι"λέω και σαν αστραπή έβαλα τα ρούχα μου και βγηκα εξω.Πήρα το κινητό απτά χέρια της Φάινς και ξαναδιαβαζω το μήνυμα.

Οι 2 ΆγνωστοιМесто, где живут истории. Откройте их для себя