Τιποτα

13.6K 1.4K 162
                                    

Χθες ανεβασα το ίδιο κεφάλαιο αλλα υπήρξε κάποιο πρόβλημα και δεν έρχονταν ειδοποιήσεις.Αυτό είναι το ίδιο .

"Γιατι το έκανες αυτό?"τον ρωταω ντροπαλά.

"Ωωω σιγά Μελ όλοι αξίζουν ενα φιλί την Πρωτοχρονιά."μου λέει και φεύγει μπροστά.

"Δεν στο ζήτησα όμως."του λέω και παλι ντροπαλά...

"Κοιτα μην με πριζεις άλλο...Έχω πιει τόσο αλκοόλ που δεν σε βλέπω μπροστά μου Μαίρη...Εεε Μελίνα εννοώ..."

Γουρλωσα τα ματια μου.Συγνώμη αλλα αυτό το φιλί για μένα σήμαινε πολλά...Και για αυτον τίποτα...

"Πάμε πίσω στο μπαρ?"τον ρωταω.

"Μην ανησυχεις...Δεν θα σε βιασω....Εγώ δεν το κανω με...ξέρεις τώρα...παρθένες...Γιατι η πρωτη φορά πονάει και δεν είμαι απο αυτους που θα το πάρουν αργά αργά...Εγώ μπαίνω βαθιά με την πρωτη.. " Θεέ μου τι Μαλακας!

"Και για μισοοοοοοο ποιος σου ειπε οτι είμαι παρθένα???"του λέω.Τοτε γυρνάει και με κοιτάει σοβαρός.

"Δεν είσαι?"με ρωτάει και εγώ προχωραω στην αντίθετη κατευθυνση προς το μπαρ.

"Εεε περιμενε δεν ...δεν είσαι παρθένα????"με ρωτάει με μεγάλη απορία.

"ΟΧΙ δεν είμαι..."του λέω όλο νεύρο...Ψέμματα...

"Καιιιι....ποιος ηταν ο πρώτος σου?"με ρωτάει ενω με ακολουθει απο πισω.

"Σιγά μην σου πω!"

"Πεςςςς!!!!!"

"Οοοοχιιιιιιιι"

"Σε τι ηλικία?"

"Δεν θα μάθεις τίποτα.!"

"Μισο...είσαι Β'λυκειου.Στην Α' θυμάμαι ο Νίκος σας είχε ακούσει να μιλάτε για το πως θέλετε να είναι η πρωτη σας φορά...ΟΠΟΤΕ ΦΕΤΟΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΑΚΟ???"με ρωτάει ανήσυχος...

Μπορω να γελασω τώρα ή να κρατηθω για μετα?

"Γιατι κακό ???"τον ρωταω.

"Γιατι είσαι μικρή!Για αυτο!!Φέτος έεεεεεε????ΜΕ ΠΟΙΟΝ?????ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΙΝΟ?"

"Οχι..."του λέω χαζογελωντας.

"Ε τοτε με ποιον???"

"Τι σε νοιάζει μωρέ?"του λέω δήθεν αδιάφορα.

"Για να του σπασω τα αρχίδια..."

"Αρη ζηλευεις?"τον ρωταω πονηρά.

Οι 2 ΆγνωστοιМесто, где живут истории. Откройте их для себя