Η δικη του πλευρα

14.9K 1.6K 401
                                    

"Ναι Αρη εγώ...."του λέω.Ήλπιζαν πως θα χαιρόταν και πως θα μου έλεγε πως νιώθει το ίδιο.Αλλα όλα αυτά ηταν οι δικές μου ελπίδες

"Εσυ είσαι η ανώνυμη?"με ρωτά .

"Ναι..."του απανταω ντροπαλά.
"Αρη είμαι ερωτευμένη μαζί σου εδώ και τοσα χρόνια."

"Ωωωω αλήθεια?Μπράβο σου!Και μετα απο δυο τρία χρονια ειπες δεν του το λεω τωρα?Μετα απο τοσο καιρο?Τουλαχιστον δεν μου εδειξες καν ενα σημαδι οτι σου αρεσω! Μονο πνευμα μου πουλουσες και μαγκια!"μου ειπε εξαγριωμενος .Οι περαστικοι μας κοιτουσαν αλλα ποσως με ενδιαφερει.

"Εγω δεν το εδειχνα?Εσυ γιατι δεν το εδειχνες? Και γιατι εχεις θυμωσει?"του λεω και εγω θυμωμενη.

"ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!Σε γουσταρω πως το λενε?Εδω και 4 κωλογαμημενα χρονια! Απτην στιγμη που μετακομισα εδω! Εγω δεν στο εδειχνα?Θυμασαι εκεινο το βραδυ που ειχα ερθει στην βεραντα σου?Οταν ειχα πλακωθει με εναν που σε ενοχλουσε σε ενα παρτι?Εκεινο το βραδυ ηρθα γιατι ηθελα να δω αν εισαι καλα....Οταν εμαθα πως πεθανε η γιαγια σου...Ενιωθα καθε εκατοστο του κορμιου σου που πονουσε!Γιατι ηξερα πως ειναι να χανεις καποιον!Γιατι ησουν κομματι του εαυτου μου!Αυτο το κομματι μου και ολο μου το ειναι πονεσε φοβερα μαζι σου και αγαπησα την γιαγια σου χωρις καν να την ξερω... Για ποιο λογο νομιζεις σε εκανα δηθεν δουλα μου?Εε?Για να ειμαι κοντα σου!Μαζι σου!Διπλα σου!Γιατι πλακωθηκα με τον Πετρακη σου?Γιατι με ειχε φαει η ζηλεια μου!Γιατι σε εβαλα να κανονιζεις οολα τα δηθεν ραντεβου μου?Για να ζηλεψεις!Ολες αυτες που ερχονταν και σου ελεγαν να κλεισεις ραντεβου ηξεραν οτι εγω σε ηθελα!Ολα κανονισμενα για σενα!Την πρωτοχρονια?Και εκει σε φιλησα!Ξερεις γιατι? Γιατι το αλκοολ με ειχε χτυπησει στο κεφαλι και η καρδια δουλευε μονη της!Ηθελα σαν τρελος να σε φιλησω και εσυ μου ζητουσες εξηγησεις μετα γιατι δεν καταλαβαινες!Ολοι αξιζουν ενα φιλι την πρωτοχρονια!Αυτη ηταν η δικαιολογια μου! Η χριστουγεννιατικη γιορτη???Γιατι νομιζεις σε εγραψα στην γιορτη?Και παλι για να ειμαι διπλα σου!Να περναω χρονο μαζι σου!Ολαα για σενα!Ειχες πει οτι στεναχωρηθηκες που η Μαιρη πηρε την θεση σου!Εγω στεναχωρηθηκα χιλιαδες φορες παραπανω απο οτι εσυ!Οι διαλογοι που καναμε προβα?Σε καθε προβα σου ελεγα τι νιωθω και εσυ με κοιτουσες λες και μιλουσα κινεζικα! Υστερα οταν σε ειχα φερει στο πατρικο μου και μετα σε φιλησα?Δεν ξερεις ποσο θαρρος χρειαστηκε....Και μετα εσυ δεν ειπες τιποτα!Ουτε το ενα χειλος σου δεν κουνησες!Με κοιταξες με ενα κενο βλεμμα και εχασα την γη κατω απτα ποδια μου!!!!Εμεινα μακρυα σου 5 ολοκληρους μηνες αλλα ετυχε να παμε διακοπες μαζι!!!Εκει στην παραλια εγω οση ωρα σε φιλουσα το εκανα γιατι το ηθελα και ας σου ειπα οτι το κανω για την Βικτωρια!!!!Μετα τον Σεπτεμβρη λιγες μερες πριν παω πανεπιστημιο και εσυ Γ' Λυκειου ηρθα Τρικαλα και ο πρωτος ανθρωπος που ηρθα να δω εισαι εσυ!!!Σε ρωτησα αν εχεις κατι να μου πεις και ειπες οχι!!!!Εφυγα και δεν δοκιμασες καν να μου πεις ενα χαιρομαι που ηρθες! Ημουν σιγουρος πως δεν ενιωθες τιποτα για μενα!Τοσο σιγουρος! Ολα αυτο εδειχναν...Εσυ αυτο εδειχνες.....Δεν ηρθα καν για γιορτες εκεινο τον χρονο...Δεν ηθελα να σε δω....Πονουσε Μελινα....Ή μηπως νομιζεις οτι επειδη ειμαι αγορι δεν πληγωνομαι?Οτι ειμαι κρυος?Οτι δεν εχω καρδια!?Μονο εσεις οι γυναικες εχετε συναισθηματα?Ξερεις νιωθω! Και μαλιστα πολλα!Και τωρα με το ατυχημα σου πανικοβληθηκα γιατι δεν θελω να ξερω πως πονας!Γιατι με τρελαινουν τα δακρυα σου!!!!Αυτο Μελινα!!!Μοναχα αυτο.....Τι λες τωρα μετα απο οολα αυτα εγω ειμαι αυτος που δεν εδειχνα τιποτα?Ή μηπως εσυ δεν κοιταξες καλα?Και τωρα σειρα σου!!!Εσυ πως εδειξες οτι σημαινω κατι για σενα?Πως το εκανες?Με τα μηνυματα?Μια αγνωστη ησουν!Θα μπορουσε να ειναι ο καθενας!Γιατι να σκεφτω εσενα ?Γιατι αυτα τα 3 χρονια ρε Μελ?Τοσο δυσκολο σου ηταν να με κοιταξεις λιγο παραπανω στα ματια?Τοσο δυσκολο να με αγκαλιασεις στο ασχετο?Εγω θα καταλαβαινα....Τοσο καιρο αναρωτιομουν γιατι ολες να με βρισκουν ωραιο,θεο και εσυ οχι? Γιατι να μην με θελει η Μελινα?Για αυτο δεν σου ειπα ποτε τι νιωθω...Γιατι ηξερα πως δεν ημουν αρκετα καλος για σενα...Δεν εχεις το δικαιωμα να με κατηγορησεις για τιποτα....Γιατι τα εβλεπες ΟΛΑ απτην δικη σου πλευρα αγνοωντας τι γινεται στην δικια μου πλευρα...''μου ειπε με τοσο μισος,τοσο θυμο....

Οι 2 ΆγνωστοιМесто, где живут истории. Откройте их для себя