Ηρθε η ωρα

14.2K 1.4K 337
                                    

Λιγες μερες περασαν και τα μαθηματα ξεκινουσαν σημερα το πρωι.

Ολες οι μερες που περασαν ηταν υπεροχες.

Αν και με ενοχλουσε το ποδι μου που και που το μυαλο μου ηταν στον Αρη .. Ηταν διαρκως μαζι μου....Δεν εβγαινε εξω για να μου κανει παρεα....Βλεπαμε ταινιες...

Μαγειρευαμε παρεα....Με ανεβαζε πανω....με εβαζε για υπνο...οσο για το μπανιο.........

Και εκει με βοηθουσε.....Με ελουζε στον νιπτηρα....

Οσο για ντους....Το εκανα μονη μου....Με πολλη προσπαθεια ....αλλα τα καταφερνα....

Σημερα το πρωι ηρθε και με ξυπνησε νωρις και τωρα ειμαι στο μπανιο και πλενομαι.

Αφου τελειωνω παω στην ντουλαπα.

"Φουστα να βαλεις."ακουω την φωνη του και ξαφνιαζομαι.

"Ναι αυτο σκεφτομουν..."του ειπα και γυρισα προς το μερος του.Ωχχ παλι δεν φορα μπλουζα...Τι στο καλο το εχει κανει συνηθειο?

"Να ντυθεις γρηγορα Μελινακι μου...Εχουμε και εμεις μαθημα σημερα."ακουω την φωνη της Ευας...Τι στο καλο κανει αυτη εδω?

"Ναι τωρα βγειτε εξω να ντυθω!"τους λεω αγριεμενα και χεστηκα αν καταλαβαινε κατι ο Αρης.

Επρεπε να ειναι εδω η Φαιη αλλα ηθελε τον Αχιλλουκο της και εξαλλου ηθελα να περναω χρονο μονη με τον Αρη για αυτο δεν της τηλεφωνησα.

"Θες να σε βοηθησω?"με ρωταει ο Αρης.

Η Ευα τον κοιταξε ξαφνιασμενη.Ωραια τωρα θα παιξω το παιχνιδι σου.

"Ναι λιγο αν μπορεις να βαλω την φουστα μου και μετα να μου δεσεις το ενα παπουτσι."του λεω δηθεν αδιαφορα για να μην καταλαβει οτι πεθαινω να με αγγιξει.

"Ναι βεβαια."μου λεει καπως αμηχανα.

"Ευα θες να πας κατω?"της λεει και εκεινη χαμογελα λοξα σαν να ειχε καταλαβει τι προσπαθουσα να κανω.

"Οχι μην σκατε...Αν θες Αρη την βοηθαω εγω."λεει η ....ηη δεν ξερω πως να την πω.

"Οχι οχι δεν ειναι αναγκη."λεει ο Αρης και με πλησιασε.

"Οχι επιμενω.Εξαλλου με την Μελινα ειμαστε φιλες τωρα.Πηγαινε ντυσου και θα ερθουμε και εμεις."λεει και ερχεται κοντα μου.

Ο Αρης εφυγε απο το δωματιο και μπηκε μεσα στο δικο του δωματιο κλεινοντας την πορτα.

Με βοηθησε με την φουστα μου και εκει που εδενε τα κορδονια των παπουτσιων μου με κοιταζει αγριεμενη και ερχεται προσωπο με προσωπο με μενα.

Οι 2 ΆγνωστοιМесто, где живут истории. Откройте их для себя