Παμε Αθηνα...

15.3K 1.5K 233
                                    

Το ποτε εφυγε μου ειναι αγνωστο.Απο οτι φαινεται οτι ειχαμε να πουμε το ειπαμε εκεινα τα λιγα λεπτα.....Φαινεται πως το μερος εκεινο θα γινει το στεκι μου...Αυτη η ταρατσα....Πλεον πηγαινω εκει σχεδον καθε μερα...

Ο καιρος περναει...οι μηνες περνανε...Εγω την βγαζω πλεον στο δωματιο μου...Διαβαζω...τρωω..παω τουαλετα...ξανατρωω...Αντε και καμια ταινια με την Φαιη...Απλα νιωθω πως πλεον δεν εχω σκοπο ζωης..Εφυγε ο Αρης...Και πλεον δεν μιλαμε...

Πλεον Φεβρουαριος....Και δεν εχω καμια σχεση και επαφη μαζι του...Τα σχολεια εχουν εδω και τοσους μηνες ανοιξει....Σε λιγους μηνες δινω πανελληνιες...

Μα για να μην μεινετε πισω να σας πω με λιγα λογια τι γινεται τοσους μηνες..

Σεπτεμβρης....αρχικα ειχα καποιες ελπιδες οτι θα μπορουσα να του μιλησω αλλα σπανια εμπαινε φβ και οταν εμπαινε εγω δεν ημουν ποτε...Επισης η Φαιη προσπαθουσε να μαθει απτον Αχιλλεα οτιδηποτε για τον Αρη...Ο Αχιλλεας περασε στην ιδια σχολη με τον Αρη και ο Νικος περασε ιατρικη στην Αθηνα...Ποιος να το περιμενε?

Τωρα ο Αχιλλεας συγκατηκει με τον Αρη και τον Νικο...Μα πως γινεται τα κωλοφαρδα να τα καταφεραν ετσι?Μαλλον δεν θα χωρισουν ποτε!!!!

Σε αντιθεση εγω με την Φαιη δεν θελουμε να χωρισουμε...Αν περασουμε και οι δυο Αθηνα καλα θα ειναι...

Καπως ετσι περασαν και οι υπολοιποι μηνες...Περιμενα...περιμενα....περιμενα....

Το χειροτερο???Χριστουγεννα εκανε στην Αθηνα....Δεν ηρθε καν για μια μερα!!!!Η τυχερη η Φαιη πηγε με τους γονεις της εκει....Οι γονεις του Αρη ,του Αχιλλεα και της Φαιης....Ολοι μαζι στο ιδιο σπιτι....Και εγω?Εγω εδω....Στα Τρικαλα.....Μαζι με θειους...θειες...ξαδερφια....γονεις....Μαντεψτε ποια εσκασε απο το κακο της...ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!

Κατι παρτι....κατι εξοδοι...Πολυ διαβασμα...Ετσι ηταν λοιπον αυτοι οι μηνες....Το απολυτο κενο!!!!

''Δημοπουλου!!!!!!Θα μου δωσεις το γραπτο σου?''με ρωταει η Καναβατου.Ειναι η καθηγητρια των Αρχαιων Κατευθυνσης...

''Ναιιιιι''της λεω και της το δινω.

''Μα εσυ κοπελα μου δεν εγραψες τιποτα!!!!''μου λεει εκπληκτη!!!!

''Αληθεια?''της λεω αθωα.Ολη η ταξη γυρισε να μας κοιταξει.

''Ναι Δημοπουλου!!!!Γιατι δεν εγραψες τιποτα?''επιμενει...

Ας την δουλεψω λιγο....

''Κυρια ...η αληθεια ειναι πως....δεν καταλαβαινα με τιποτα τι λεγατε!Η διατυπωση σας δεν ηταν αρκετα ικανοποιητικη και σαν καθηγητρια θα επρεπε να το ελεγξετε ξανα και να το βελτιωσετε στον μεγιστο βαθμο...Με ολο το θαρρος αλλα πιστευω πως αν και οι συμμαθητες μου το συμπληρωσαν ,η λανθασμενη διατυπωση σας θα οδηγησει σε χαμηλες βαθμολογιες...''της ειπα και σηκωθηκα ορθια.....Κοιταξα την Φαιη που με κοιτουσε με ανοιχτο το στομα...Μετα μου χαμογελασε και σηκωθηκε και αυτη ορθια...

Οι 2 ΆγνωστοιМесто, где живут истории. Откройте их для себя