"Τι είναι εδώ?"τον Ρώτησα καθώς βγαιναμε απτό αμάξι.
"Εδώ...ειναι το πιο ομορφο μέρος σε όλο τον κοσμο."μου ειπε και κλείδωσε το αμάξι.Αρχίσαμε να το πλησιάζουμε .Του έριχνα κλεφτες ματιές.Ποσο αγαπούσε άραγε αυτό το μέρος?Το κοιτούσε με τόση αγάπη...Με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά...Άραγε τι το έκανε τόσο σημαντικό?
"Ένας παιδοτοπος?Ωωωω ήρθαμε να παίξουμε?"τον Ρώτησα.
"Σκασε επιτέλους!Θα μάθεις.Και Οχι δεν ήρθαμε να παίξουμε."μου λέει καθώς μπήκαμε μέσα απτην είσοδο.
Οντως ηταν παιδοτοπος.Αν και τώρα άδειος.Παρολ'αυτα υπηρχαν υπάλληλοι.
"Γεια σου Αρη."ειπε μια κύρια γύρω στα 35.
"Γεια σου Σοφι."της απάντησε .
"Πάτε πανω?"της ειπε και του έκλεισε το μάτι.
"Ναι..."ειπε και προσπέρασε εκείνη την Σοφι.
"Γιατι σου έκλεισε το μάτι?"τον Ρώτησα.
"Αχ μην ρωτας περισσότερα.Θα δεις και μονη σου."μου απάντησε και άνοιξε μια μαύρη πόρτα που οδηγούσε μια σκάλα.
"Θα με βιασεις έτσι?"του είπα.
"Ναι βιασμός σε παιδότοπο.Στα δελτία θα βγούμε.Πάω στοίχημα πως όλοι θα λένε Χάρη της έκανε."μου ειπε καιγελασε.
"Ψωναρα."του είπα.
"Λοιπον εδώ δεν έχει φως να ξέρεις.Πρόσεχε πως θα ανεβεις τα σκαλιά .Μην πέσεις και έχουμε τρεχαματα."μου λέει καθώς ανεβαίνει τα σκαλιά.Εγώ ήμουν απο πίσω του και τον ακολουθουσα.
"Φτάσαμε."ειπε και τοτε άκουσα μια πόρτα να ανοίγει και φως γέμισε τον διάδρομο. Ο Αρης προχώρησε μέχρι πανω και βγήκε στην ταράτσα.
"Προχωρά να κλείσω την πόρτα."μου ειπε .
"Καλα.!"του είπα και προχωρησα μέχρι πανω.Φτάνοντας εκεί οντως αντίκρισαν το πιο ομορφο μέρος στον κοσμο.Ηταν μια ταράτσα.Οχι μια τυχαία ταράτσα όμως.Είχε πολλές γλάστρες με λουλούδια και πολλά άλλα φυτά.Όλο το μέρος μύριζε άνοιξη.
"Θερμοκήπιο είναι."μου ειπε.
"Είναι....υπέροχο."του είπα μαγεμενη απτό θέαμα αλλα και τις μυρωδιές.Εκεινος άνοιξε την είσοδο του θερμοκηπίου και βγήκαμε εξω στην ταράτσα.Εκεί είχε θεα ολόκληρη την πόλη.Όλοι οι δρόμοι με τα αμάξια ηταν ορατοί απο εδώ πανω.Οι γειτονιές ,τα σπίτια....Όλα φαίνονταν απο εδώ πανω.
"Ουαου!"είπα μονο.
"Ναι οντως ουαου."απάντησε.
"Πόσες φορες εχεις ερθει?"Ρώτησα.
YOU ARE READING
Οι 2 Άγνωστοι
Romance"Θα μου πεις ποια εισαι;"μου στελνει. "Δεν μπορω...Ντρεπομαι να στο πω κατα μουτρα"του απανταω εγω. "Πες μου τοτε μοναχα ενα γεια και θα καταλαβω."μου ξαναστελνει. "Δεν ξερω"απανταω. "ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!!!"λεει το μηνυμα του μετα απο λιγο. "Θα πρ...