"Φαίη τέλος!Απο την 4η ωρα μου το λες και είναι μεσημέρι!Πεινάω !Ασε με παιδάκι μου να πάω σπιτι!"της λεω .Μα πραγματικα πεθαίνω της πείνας.Και η Φαίη εδώ και τόσες ώρες προσπαθει να με πείσει οτι ο Αρης έγραψε το όνομα μου.
"Μα πρεπει να το καταλάβεις!Όλα δείχνουν πως σε θέλει!Όλες λένε πως ο Αρης σε γουσταρει!"
"Ποιες όλες?"την ρωταω καχυποτα.Ποιες είναι αυτές που ξέρουν για μένα και τον Αρη.Άφου μονο στην Φαίη το έχω πει.Το ξέρουν και αλλες?Και αν ναι πως το έμαθαν?
"Εε τίποτα...τίποτα...οι φωνές στο κεφάλι μου!Να φιλαω σταυρό ...Σε κανέναν άλλο δεν το έχω πει.
Θα το ερευνησω το θέμα εγώ.
"Άκου Φαίη.Σήμερα ήρθε τόσο κοντά μου που μου κόπηκε η αναπνοή.Αχχχ Φαίη ειμαι ερωτευμένη μαζί του!!!"της είπα με ματιαα που έβγαζαν καρδιές.
"Το ξερω βλαμμενο μου.Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να του το πεις!"
"Τι λες μωρέ?Πας καλα?Να το μάθει όλη η παρέα του και να γελανε μαζί μου?Ο αδερφός σου?Να το μαθει και αυτός?"
"Και ΑΝ λέω εγώ σε θέλει και αυτός γιατι να μην τα φτιάξετε?"
"Φαίη μην μου βάζεις ιδέες...!!!"
"Πήγαινε και πες:Αρη μόνος εσύ...Μονη και εγώ...Ελα να κάνουμε μονόζυγο!"
"Χάαχ πας καλα?Θα τρέχει μετα.."
"Πλάκα κανω ρε χαζό!"
"Δεν γίνεται Φαιη.Δεν μπορω να τον κοιτάξω και να του πω
.Ξέρεις κάτι?Μου αρεσεις.Δεν μου βγαίνει.!!!""Πες του το μέσω τηλεφώνου!Παρτον τηλ και πες του.!! "
"Δεν γίνεται θα γελαω..."
"Στείλε μήνυμα!"
"Τι μήνυμα?"
"Μήνυμα βρε άνθρωπε!Που να λες τι νιώθεις."
"Φαιη τέρμα !Πεινάω και θέλω να φάω.Θα το συζητησουμε αλλη φορά.!"
"Καλα !Έχε χάρη που έχουμε παστίτσιο αλλιως θα σου λεγα εγώ!"
Φιληθηκαμε σταυρωτά σαν τις συμπεθερες και πήγαμε στα σπιτια μας.
Αφού επιτέλους έφαγα ανέβηκα πανω στο δωμάτιο μου και μπήκα φβ.
ΩΧ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΤΟΝ ΑΡΗ!
"Γεια"
Θα του απαντήσω."Καλη όρεξη!"
"Η κύρια μου έδωσε τον λογο μας."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Οι 2 Άγνωστοι
Любовные романы"Θα μου πεις ποια εισαι;"μου στελνει. "Δεν μπορω...Ντρεπομαι να στο πω κατα μουτρα"του απανταω εγω. "Πες μου τοτε μοναχα ενα γεια και θα καταλαβω."μου ξαναστελνει. "Δεν ξερω"απανταω. "ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!!!"λεει το μηνυμα του μετα απο λιγο. "Θα πρ...