A fürdőbe csendbe bementem, simán kiszökhetnék, egyszerű lenne, Andy nem is figyel... Mikor mindenki elalszik kimehetnék, de nem teszem... nem miatta nem teszem hogy marafjak a szemébe a jó kislány , hanem mert nincs kedvem már veszekedni. Csak nyugalmat szeretnék végre, részbe azért sem költöztem haza mert valami azt sugta hogy maradjak itt, Andy is aggódott, kicsit megkedveltem őt de nem annyira, meg azért sem szeretnék haza menni hogy újra rámtörjenek az emlékek, apám meghalt. Csak ez a fájdalom maradt... Meg az emléke...
Levettem polómat, majd nadrágomat, kicsit néztem magam a tükörbe, egy kicsit lefogyhattam a stressztől... Az a fránya stressz, ami mára részben eltűnt. Elfelejtették velem, Hope és Jack meg egy kis részben Andy. Kezdek helyre jönni a fájdalmamat már nem mutatom ki, magamba tartom. Kicsatoltam melltartom és mikor nyúltam volna hogy levegyem bugyimat valaki benyitott. Ijedten ugrottam hátra és fordultam el megpróbáltam takarni magam. Ki lehet az a barom aki benyit?! Van itt még fürdöszoba mièrt pont ide akar jönni?! Bárki is az én kinyírom!
Andy volt az a hülye aki benyitott, miért pont neki kellett?! Remélem egyből kimegy...
- Nem hallottad hogy vannak bent?! Vagy kopogni?! - éreztem hogy tekintete továbbra is rajtam van és mosolyog.
- Jobb lett volna ha később jövök be - nevetett.
- Hahaa, kimész?! - közelebb lépett hozzám és érzem ahogy keze a vállamtól végig megy a gerincemen. - Andy! Hagyd abba! - élvezte ahogy egyre jobban ideges leszek, ez rá vall. Miért csinálja ezt?!
- Miért takarod magad? - gyengéden megpuszilja nyakam.
- Mert itt vagy! Mert itt vagy! Ki mehetnél! - Andy ördögien elmosolyodott és elém lépett. - Andy! - elvörösödve fordultam meg. Hagyjad már abba!
- Én nem bántanálak csak hogy tudd - a fülembe csengett ez a mondat, mintha már hallottam volna ezt, valahogyan elhittem azt amit mond, de miért teszi ezt velem?!
Ahogy újra elém lépett láttam hogy rajta is csak egy törölköző van, az takarja őt.
- Andy, kimennél?!
- Ő, nem.
- Attól még hogy itt lakok nem tehetsz velem azt amit akarsz...
Andy mosolygott. - Kár hogy nem emlékszel.. - puszilta meg most előről a nyakam, mi a francot művel?! És mit mond?! Mire nem emlékszem?! Egyre jobban kezdtem ideges lenni.
- Mégis mire nem emlékszem?!
- Rám.. - csak ennyit mondott, mire a kezem elgyengült, mégis miről beszèl?! - Nem bántalak hercegnőm.
- Te most részeg vagy?!
A kezemet lazán eltudta venni onnan, nem tudtam erőlködni, egyszerűen ahogy a szemébe néztem, a rabja lettem.
Magához ölelt szorosan, nagyon zavarba voltam így, bármennyire is ellenkezni akartam nem ment. - Jó újra megölelni téged... Kérlek még maradjunk így... - újra?! Egyszer sem öleltem meg, most mégis mi a franc van vele?! - Úgy mint rég... - mondta halkan. Mégis mi van vele?!Ez lett volna a 4 rész😊 kicsit rövid rész lett..
Remélem tetszett, de mégis mi van Andyvel? Hát lehet hogy nem is most az először találkozott Sophiával, de mégis mi okból ismerte régebben?
Ha tetszett iratkozz fel, szólj hozzá 😁
YOU ARE READING
My Evil Hero-[Andy Biersack FANFICTION]
FanfictionEltudnád úgy képzelni a BVB (Black Veil Brides) tagjait, mint egy gyilkos egyesület tagjai ként?( Dream Killers ( Álom Gyilkosok ))Akik egy csomó mocskos ügybe vannak benne, sőt ellenfele is van egy másik gyilkos egyesület ( Black Angels (Fekete Ang...